fntd Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har nettopp kjøpt Dlinks trådløse router, modell Dl-524... Helt i begynnelsen fikk jeg opp det trådløse nettverket helt uten problemer, men tre dager senere finner jeg ikke trådløst nettverk i det hele tatt. Jeg får full kontakt om jeg kobler med kabel mellom laptopen og routeren, men uten kabel - nothing... Noen som har noen gode idèer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Finner du ikke det trådløse nettverket overhodet på noen maskin? Sjekk om du på en eller annen måte har skrudd av den trådløse funksjonaliteten på din router. Hvis ikke, prøv en clean reset og sett opp alt på nytt, og det er vel egentlig den kjappeste løsningen. Lenke til kommentar
fntd Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg får ikke noe kontakt med routeren bortsett fra med kabel. Selv om jeg har resetet routeren opp til flere ganger nå, så forandrer ingenting seg, og jeg har prøvd å finne ut hva det er på routerens ip-adresse. Noen tips? Skal status-lyset på routeren forresten blinke hele tiden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Statuslyset for trådløs aktivitet skal normalt ikke lyse fast, men blinke når det er aktivitet. Har du prøvd å sette de trådløse signalene til en helt annen frekvens? Har du prøvd via flere maskiner? Lenke til kommentar
fntd Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har bare tilgang til denne ene laptopen med trådløst kort akkurat nå, men jeg fikk jo fin mkontakt mellom denne og routeren trådløst for et par dager siden, men når jeg prøvde igjen i gårkveld, funket det ikke lenger... Noen instillinger som må forandres? Noe som er spesielt for telenor? Lenke til kommentar
fntd Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Hmmm, fikk det til å funke igjen... Aner ikke hvorfor det var det som skulle til, men det hjalp tydeligvis å restarte datamaskinen... *Flau* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 En boot fikser det meste i Wintendo.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå