Gå til innhold

Vis nye innlegg - for siste 24 t ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi jobber med å sette opp en "siste 24 timer"-side. Det er laget en del ekstramoduler til phpBB 2, men etter det jeg kan se oppfyller ingen av dem våre krav til en slik tjeneste. Det betyr at vi må skrive en fra bunnen av selv.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

"Vi nye innlegg" viser alle nye innlegg her. De jeg har svart på også. Ikke bare for den siste timen.

Eneste forskjellen jeg kan finne på "Vis nye innlegg" og siste 24 er at "Vis nye innlegg ikke viser en komplett liste, men jeg må bla meg gjennom flere sider. Og at jeg ikke kan begrense den til siste 24 timer f.eks.

Lenke til kommentar

Håper det kommer en 'siste 24 timer' eller noe tilsvarende snart jeg også - eller ihvertfall at man legger til 'vis siste meldinger' i menyen til venstre så man ikke må gå via 'hovedforum'-siden hele tiden - nå er det bare altfor tungvint.

'Siste 24 timer' var tidligere startsiden min på forumet siden man da fikk et raskt overblikk om det faktisk var noen interessant å lese/skrive, men nå er det blitt så tunvint at jeg bare er innom annenhver dag eller noe (mot mange ganger daglig tidligere).

På den annen side har jo hastigheten tatt seg mye opp da - hovedsaklig fordi det ikke er så stor aktivitet vil jeg tro...

Lenke til kommentar

Siste 24 timer er underveis. Jobber også med framesversjon, men det er litt tidlig å si når dette er klart.

Forøvrig er trafikken i forumet vel så høy nå som den har vært tidligere, så det er nok heller forumet som er raskere fremfor mindre aktivitet.

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...