Inge Rognmo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Har fått et merkelig problem, som jeg ikke vet nøyaktig når og hvordan det oppsto: En av mine brukerkontoer (heretter kalt A) mangler diverse knapper og menyer øverst i skjermbildene for min datamaskin, nettverkstilkoblinger, kontrollpanel m.fl. Annen konto på samme maskin, (heretter kalt B) ser ut som den skal. screenshots fra konto A: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Screenshots fra konto B: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dere ser forskjellen på skjermbildene, går jeg ut fra, og spørsmålet er: hva har skjedd, og hva må gjøres for å få konto A til å oppføre seg som konto B? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+129837 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) prøv å bruke Spybot - Search & Destroy Endret 6. mai 2007 av Slettet+129837 Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 prøv å bruke Spybot - Search & Destroy 8547306[/snapback] Fant og fjernet mye dritt, men løste ikke selve problemet... Lenke til kommentar
zonko Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Vis-verktøylinjer-huk av for standardknapper. Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Vis-verktøylinjer-huk av for standardknapper. 8548276[/snapback] Funker ikke det heller, ettersom det ikke bare er "standardknappene" som mangler, men også hele menylinjen med Fil-Rediger-Vis-osv. Tilhørende hurtigtaster som f.eks. Alt+V for Vis-menyen virker selvsagt heller ikke.. Endret 6. mai 2007 av Inge Rognmo Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Trykk f11. ENDRET: Selv om dine vinduer ikke ser helt f11' ut da... Endret 7. mai 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Trykk f11. ENDRET: Selv om dine vinduer ikke ser helt f11' ut da... 8557350[/snapback] Tusen takk -det virket å trykke F11 først, så knapperaden vistes, og så utvide dette området med musa, da kom etterhvert menylinja også på plass. Riktignok ikke på helt rett plass, nå er nemlig knapperaden aller øverst, og menylinja hakket under denne igjen (se bilde) Har prøvd "dra og slipp-metoden" for å flytte knapperaden, men det virker ikke. Å fjerne avhukingen for standardknapper, og legge dem til igjen etterpå virket heller ikke, og da kom jeg ikke på flere lure triks som kanskje kunne virke for å bytte om på dette... Litt irriterende, men nå er det i alle fall til å leve med.. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Verktøy -> Mappealternativer -> vis -> standard kanskje? Usikker på denne, så om du har endret mye der, kan du risikere å miste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå