terjelins Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kjøpte en god del spill til ps2 da jeg var på ferie i thailand. disse virker selvsagt ikke! er det noen som vet hvorfor? er det kopibeskyttelse i norske ps2? det står "dvd game" på de jeg kjøpte mens de her hjemme viser "dvd video". Er det noe jeg kan gjøre for å få de til å virke? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ja, du må få montert inn en chip i din ps2, så virker spillene... JollyRoger57 her inne hjelper deg med det Lenke til kommentar
Strongbow Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Spillene dine er forresten piratkopier. Kjøpte sanne selv når jeg var i Filipinene. Lenke til kommentar
terjelins Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 takk skal dere ha. hadde vel en anelse om at det var pirat Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Da er det chip i maskinen din. Nå kan du spille importert og sikkerhetskopier av spillene dine. Den er også DVD sone fri. Og kan spille av filmer fra hele verden. Sender maskinen i dag og da kan du sikkert spille på den til fredag. Lenke til kommentar
hare1441 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Er det i det hele tatt lovlig med chip? Endret 9. mai 2007 av Cleon Lenke til kommentar
JollyRoger57 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er det i det hele tatt lovlig med chip? 8571641[/snapback] Å ja da. Det er din maskin og med den gjør du hva du vill. Jeg har montert chip i PSX, PS2 & Xbox siden de kom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå