Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har valget mellom to telefoner; Sony Ericsson Z610i eller Sony Ericsson K610i

Derfor lurer jeg på, hvilken av de er best?

Med best mener jeg alt fra kamera til minne, til brukervennlighet.

Egentlig sånn generelt; hvem av de er best?

Edit:

Evnt. om noen har noen erfaringer med noen av disse?

Takk :D

Endret av VisualStudio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg personlig har en k610i jeg viklle godt for den, lett og bruke og masse ekstra, men ikke bruk den som mp3 spiller siden det følger ikke med stort kort eller headset så du får ikke brukt den til det, jeg ville ikke valgt den andre forde min erfaring med klap tlf er at det bare blir slitt i luka etter en stund og det kan ende med at de brekker

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
jeg ville ikke valgt den andre forde min erfaring med klap tlf er at det bare blir slitt i luka etter en stund og det kan ende med at de brekker

8547422[/snapback]

De brekker? Jeg har hatt flere klapp-telefoner, blant annet Samsung E700, Samsung E720 og Sony Ericsson W710i. Ingen av dem har blitt slitt i det hele tatt. Jeg synes det er veldig kjekt med klapp telefon for da sparer du skjermen din for riper, men siden jeg nå har hatt så mange klapp telefoner prøver jeg ut slider nå. Z610 og K610 er to fine og like telefoner, gå for den du liker best på utseende:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg har valget mellom to telefoner; Sony Ericsson Z610i eller Sony Ericsson K610i

Derfor lurer jeg på, hvilken av de er best?

Med best mener jeg alt fra kamera til minne, til brukervennlighet.

Egentlig sånn generelt; hvem av de er best?

Edit:

Evnt. om noen har noen erfaringer med noen av disse?

Takk :D

8546971[/snapback]

Disse modellene er helt like, bare kommer i forskjellig form, K610 er candybar, Z610 er klapp, brukervennligheten er på topp, men personlig syns jeg ikke bygge kvaliteten er det beste på disse to modellene her, så jeg ville heller anbefalt deg W810.

Bedre kamera og bedre skjerm, bedre bundel og mer minne, denne får du også i hvit hvis ikke sort er din greie.

Den har samme menyer som i de modellen du lurer på, så det trenger du ikke bekymre deg for.

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...