StefanDahl Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det er sikkringer i en PSU ikke sant? Kan jeg bytte dem vis dem har røket eller noe? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Det er nå vel i 99% av tilfellene en sikring i PSU'en ja Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Det er nå vel i 99% av tilfellene en sikring i PSU'en ja jo a, men kan jeg bytte sikkringe(r/ne) i eb psu?? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 PSU'en's sikkring går ann og bytte, vet at noen PSU'er har en slikt stål stang sikring (bøyer seg når den blir varm) hvist du har en "død" psu, prøv og la den stå uten strøm. koble ut strøm ledninga fra veggen, la den stå ca. 15 min. husk. tukkler du med en PSU, går også garantien på den og hele PC'en (hvist det er en OEM pc) Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 PSU'en's sikkring går ann og bytte, vet at noen PSU'er har en sliktstål stang sikring (bøyer seg når den blir varm) hvist du har en "død" psu, prøv og la den stå uten strøm. koble ut strøm ledninga fra veggen, la den stå ca. 15 min. husk. tukkler du med en PSU, går også garantien på den og hele PC'en (hvist det er en OEM pc) Det sa bare "pang" en dag og de begynte og ryke..har da en sikkring da røket? Lenke til kommentar
StefanDahl Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 PSU'en's sikkring går ann og bytte, vet at noen PSU'er har en sliktstål stang sikring (bøyer seg når den blir varm) hvist du har en "død" psu, prøv og la den stå uten strøm. koble ut strøm ledninga fra veggen, la den stå ca. 15 min. husk. tukkler du med en PSU, går også garantien på den og hele PC'en (hvist det er en OEM pc) Det sa bare "pang" en dag og de begynte og ryke..har da en sikkring da røket? Hallo!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå