Gå til innhold

Splinter cell 5 info!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ikke også slik at dette er det første SP som er utviklet kun med hensyn på Next-Gen konsoller? Burde jo se utrolig bra ut, jeg syns Double Agent er et av de spillene som ser best ut på 360, så hvis dette blir enda bedre blir det jo helt fantastisk

Lenke til kommentar
Jeg regner med at de fortsetter historien fra Double Agent, og da ble jo Sam mer eller mindre en outlaw på slutten. Så det at han ser litt mer sjabby ut og har fått seg skjegg ser jeg bare som en fortsettelse å på historien.

Og siden han ikke lenger jobber for oppdragsgiverne sine, så kan det jo hende at han heller ikke har tilgang til alle gadgetsene sine heller.

8548913[/snapback]

Det gir jo mening. Men så ikke ut som Sam Fisher, så jeg trodde det var en annen dude. Uansett, bør sniking være noe av det viktigere av spillet, om det skal være Splinter Cell, mener jeg.

Lenke til kommentar
Er det ikke også slik at dette er det første SP som er utviklet kun med hensyn på Next-Gen konsoller? Burde jo se utrolig bra ut, jeg syns Double Agent er et av de spillene som ser best ut på 360, så hvis dette blir enda bedre blir det jo helt fantastisk

8549438[/snapback]

Irriterer meg litt at folk forkorter Splinter Cell til SP, er ikke logisk i mitt hode i hvert fall. Det burde jo være SC, etter initialene. (pirke, pirke)

Jeg regner med at de fortsetter historien fra Double Agent, og da ble jo Sam mer eller mindre en outlaw på slutten. Så det at han ser litt mer sjabby ut og har fått seg skjegg ser jeg bare som en fortsettelse å på historien.

Og siden han ikke lenger jobber for oppdragsgiverne sine, så kan det jo hende at han heller ikke har tilgang til alle gadgetsene sine heller.

8548913[/snapback]

Det gir jo mening. Men så ikke ut som Sam Fisher, så jeg trodde det var en annen dude. Uansett, bør sniking være noe av det viktigere av spillet, om det skal være Splinter Cell, mener jeg.

8550919[/snapback]

Jeg klarer og se at det er Sam, han har bare fått lengre hår og skjegg, noe som er lurt for en mann på rømmen!

Lenke til kommentar

Dette lignet ikke mye på Splinter Cell... Begynte å lure på hva det var bildet av i førsten, og trodde det var noen scener uten Sam. Men når jeg så litt mer nøye, så jeg at det var Sam som var på bildene, med langt hår, og ser ut som en sivil.

Vel..? Tenkte jeg da... Fint med noe nytt, men... Som mange andre her sier, er sniking i skyggene og leking uten at folk legger merke til at det har vært noen der det som er Splinter Cell!

Personlig syntes jeg 1'ern er best av alle. Pandora skuffet veldig, og Chaos Theory har jeg ikke rundet enda, da den var alt for langtrekkelig i perioder...

EDIT: Jeg har ikke prøvd Double Agent.. Så kanskje det faktisk ser ut som en bra fortsettelse av historien?

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

vel eg synas at nr1 var best selv om den hadde minst moves og sånt, men alike vel var den best.

chaos va jo ganske kul mangla litt, men va ganske bra pistolen va litt vanskelig å bruka for han bomma heile tida så det einaste så jalp va å bruka nevane og kniven.

DA var jo ganske greie. det e iallefall mitt syn for da fekk du muligheten til å jømme deg bakk ting som var den einaste muligheten og de va ganske spennande (synas eg) for ein må tenka seg om og tima

ska nå gi nr5 ein sjanks

Lenke til kommentar

Chaos Theory var en revolusjon, da kniven ble oppfunnet. Dette var jo såklart noe nytt og kult!

Fremdeles er jeg enig i hva han over meg sier, det at 1'ern er best. Ja, selv om grafikken er kjedelig, ikke så mye gadgets og duppeditter å leke med osv. Men fremdeles var gameplayet veldig bra!

..Kanskje det enkle er det beste..?

Men uansett ser jeg frem til å prøve Convinction. Noe nyskapende er alltid morsomt å prøve! Også tror jeg folk blir litt lei av den samme greia i hvert spill: Sniking i skyggene..

Men vi får se! :) Er det slik at dette kommer til PS3 også?

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Skjønner ikke hvordan dere greier å spille "snik-tulling" i 4 spill. Helt klin like, anderledes baner.

Cheer up, SC5 blir jeg å kjøpe!

9139849[/snapback]

Fuck off Brynjar. :p

"Snik-tulling" er hele poenget med Splinter Cell! Du må nok regne med at det blir sniking i Conviction også!

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvordan dere greier å spille "snik-tulling" i 4 spill. Helt klin like, anderledes baner.

Cheer up, SC5 blir jeg å kjøpe!

9139849[/snapback]

Fuck off Brynjar. :p

"Snik-tulling" er hele poenget med Splinter Cell! Du må nok regne med at det blir sniking i Conviction også!

9141838[/snapback]

LOL! SIVERT? haha, jævla nerd. 900 posta? zomg! :!:

Lenke til kommentar

LOL! SIVERT? haha, jævla nerd. 900 posta? zomg!  :!:

9143620[/snapback]

900 er ikke mange. På tide å slutte med fjortiz-språket når man er 17? :p

On-T: Siden vi etter hvert har begynt å kjenne UbiSoft så tviler jeg egentlig på at Conviction kommer mellom januar og mars. Tipper den kommer neste høst. Jeg blir i hvert fall overrasket om den kommer i tide!

Lenke til kommentar
Ryktene sier Fall 2007, altså i neste kvartal?

9146559[/snapback]

Ubisoft announced during its financial report for the the first fiscal quarter ended June 30, 2007, that Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction has been delayed. The game, which was originally scheduled for release in the third fiscal quarter of 2007-08, will now be released in the fourth fiscal quarter; that means it will ship sometimes between January and March of 2008

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...