Arne Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hei! Eg fekk nettopp tak i ein gammal dell-pc, og installerte winxp frå mamma sin fijitju-siemens-cd. Eg hadde tenkt eg skulle akrivere windows via internett (eg har lisens), men det gjekk ikkje. Eg har internett via LAN, eg har ein router som gir internett til forskjellige ting, f. eks. Xbox og ein pc til. Når eg set inni ein kabel i det integrerte nettverkskortet (eller det eksterne, for den del), så verker ikkje internett. Korleis skal eg få det til? Det funkar toppers i ubuntu, men eg skal overklokke, så eg må ha windows i starten, i alle fall. Eg har også prøvd med ein anna kabel. Nokon gode, raske råd, her? Og for alle som lurte på det, JA, det er ein lovleg version. Endret 6. mai 2007 av Arne Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du må ha driver til hovedkortet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Kvar finn eg driverar til dell-hk? Går det an å brenne driverar ut på cd for så å installere dei på den andre maskina som ikkje har nettilgang? Eg har ikkje hk-driverane her atm, sidan eg fekk dell-maskina mi av broren min, og han bur ikkje her... Eg har ein Dell Dimension 4600 Series. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Eg har no installert denne drivaren og reboota: Driver Det virkar fortsatt ikkje. Kan nokon gi meg link til noko eg kan gjere? Lenke til kommentar
rand20 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Drivere laster du ned på dell sine hjemmesider, så er det bare å brenne de ut på cd og installere de på den maskinen du skal ha dem på Lenke til kommentar
Arne Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Eg har installert denne, og den eg linkar til over. Det er så mange driverar at eg ikkje veit kva for ein som er rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå