Gå til innhold

Jakten på millionene

ThorU

Anbefalte innlegg

Jeg har funnet en genial serie som absolutt kan lønne seg å følge med på for dere som vil bli gründer.

Serien er skrevet av Kaare Skevik jr. og går ut på at han startet med 100 kr og skal doble dette hver uke og etter 22 uker skal han sitte med 209.715.200 NOK! Altså 209 millioner!

Hva synes dere om serien?

Tror dere han kan greie det?

Noen av dere som har prøvd på noe liknende? Hvordan gikk det?

EDIT: Glemte å si at du finner den her :blush:

Endret av ThorU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sjekket det ut nå.

Jeg gir han en ørliten sjangs for å klare over 10 millioner innen 22 uker. Det er ingenting som er umulig her i verden, men han må spille med svær risiko hele veien, nesten som å vinne på lotto 10 ganger på rad, hvor tap betyr game over.

Han har min fulle respekt og håper han lykkes.

Edit. Lærte hva opsjoner var også. :ph34r:

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
Serien er skrevet av Kaare Skevik jr. og går ut på at han startet med 100 kr og skal doble dette hver uke og etter 22 uker skal han sitte med 209.715.200 NOK!

8546788[/snapback]

Jeg ville heller ha satset 10 000 kr og sittet igjen med 21 milliarder.

Lenke til kommentar

Nei det klarer han ikke.

Vanlig mål i seriøse investeringsprosjekt er 10% avkastning på investeringen per år, her skal han oppnå 209715200% avkastning på ca. et halvt år.

Man tjener ikke penger av å kalle seg selv for grunder og å jobbe gratis med å promotere innholdsløse produkter og prosjekter.

Skulle jeg tjent den type penger på så kort tid, ville jeg vendt meg til kriminalitet, da spesielt doplanging og smugling, men selv der kan man mette markedet og oppnå en grense for hvor fort man kan ekspandere "bedriften" sin. Eventuelt forsøkt å vinne i Lotto I både Norge, Damnark og Sverige 22 uker på rad.

Lenke til kommentar

Jeg tviler også veldig på at han greier det, men det er et kult prosjekt uansett.

Tror han maks greier 15 mill med mye flaks.

Men hvis hele det avsaltningsannlegg prosjektet faktisk blir en realitet, så kan han klare 200 mill, dog en del år på "overtid".

Jeg skal uansett fortsette å følge med!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

morro serie ... men noe tøysete...

Det var en artikkel i en eller annen avis om hvordan bli milliardær...

Den begynte med "selg ting for å skape kaptital" ... er jo det han gjør, selger masse gamle bøker han har ... hehe. Sånn sett riktig.

Men så blir det masse tøys ser jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...