tomas7137 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg lurer på hva som kan å er best å dempe lyd på? Har en sur husvert Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Flyttes fra Høyttalere til Lyddiskusjon. Lenke til kommentar
nets Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Mener det finnes plater som du enten kan montere inni veggene eller på utsiden som skal dempe og absorbere lydbølger. Hvor du får tak i disse og priser vet jeg desverre ikke, men hør med MaxBo eller Coop Bygg eller en av de aktørene Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Glavaisolasjon er jo også en mulighet? Og hvis det er gulvhøyttalere kan jo spikes også hjelpe noe? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sjekk litt på Rockwool og Glava. Begge har isolasjon som er beregnett for lydisolering. Det er også noen gode gjør det selv guider der. Mulighetene er nesten uendelige, alt fra å legge isolasjon i gamle vegger til å bygge ut, eller sette isolasjonsplater rett på veggen. Prisen er jeg ikke helt sikker på men det er dyrt... Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå