Mollenpriz Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Arrangamentet "Stagediving" var på Den Nationale Scene i Bergen idag\natt. Tok bilder hele kvelden, her er ett av Magnet som jeg ble fornøyd med. C&C Endret 6. mai 2007 av Mollenpriz Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du har for mye luft over hodet. Regner med at du har brukt sentrumsdominert lysmåling? Det du bør gjøre er å måle lyset/fokusere, og deretter komponere. Med hell kunne du også ha stilt deg litt mer fremfor ham. Forøvrig er det et greit bilde. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Som _ART_ sier så er det unødvendig mye luft over hodet. Hadde det vært et lys, en spotlight eller noe sånt over der, kunne du forsvart å ha så mye luft, men her det liksom ingenting over. I enkelte tilfeller kan det også være greit med luft som en slags effekt, men i dette tilfellet hadde det vært mer interessant med mindre luft på toppen og så heller fått med hele gitaren. Ellers var bildet skarpt og fint og du har fanget et øyblikk med innlevelse. Det var bra! Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 oj, takk for tips, ja det ble litt for mye luft over hodet. Jeg skal bla gjennom bildene en gang til nå, var trøtt igår. Lenke til kommentar
kd82 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Ser du har Tamron 17-50mm. Fornøyd med den? Annen verden enn kitlinsa tenker jeg? Ser på en slik selv. Kitlinsa duger rett og slett ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå