Gå til innhold

T300 eller 3510i?????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

T300 selvfølgelig.

Eller du kan kjøpe Nokia på mandag, og levere den til reperasjon rett over nyttår.

T300 er absolutt å anbefale. Batterikapasiteten er hinsides hva Nokia klarer.

T300 er en T68i-light, som får meg til å tenke.

I bunn og grunn er det BluleTooth som er forskjellen (T68 har det, ikke T300)

Hvis Ericsson hadde laget T68 uten BlueTooth og dermed kunne solgt telefonen for under 3000,- fra starten av hadde de hatt en KILLER-telefon.

Tror ikke det er så mange som bruker BluteTooth unasett.

Jeg fikk T300 for 2598,- hos Expert Bonus, men det var fordi det var den siste de hadde (uten ab selvfølgelig)

Lenke til kommentar

Få som bruker bluetooth er bare tull, BT er kommet for å bli. Jeg kjenner mange som bruker dette. Selv har jeg brukt bluetooth i over ett halvt år nå. Det er helt glimrende, jeg har det på mitt videokamera, mobil, mus, begge pc'ene. Man kan bruke BT som ett trådløst nettverk. Selv har jeg ikke ått det til å fungere i og med at jeg har tatt i bruk Microsoft sin nye BT mus, og softwaren som kom i denne pakken støtter ikke nett, sync osv. Den støtter kun oppringt modem pr. i dag, men MS har sagt at de kommer til å støtte dette innen kort tid. Den andre BT key'n jeg har er MSI 6967, den har fungert helt glimrende med Tecom sin software, både til sending av filer og syncing. En annen ting jegbruker BT til er å overstyre pc'n med mobil. Jeg ser filmer på tv'n i fra pc'n via en SVHS kabel. Da har jeg lagt inn en applikasjon som heter PC Control. Denne appl. lar da mobilen min styre pc,n fra stua med mobilen. Jeg bruker da mobilen som en fjernkontroll for å styre eks. Media player. Med dette kan man styre hva man vil fra mobilen, det er bare å legge inn stien til det programmet du vil styre og du har da muligheten til å styre musikk, filmer u name it fra mobilen ved hjelp av Blutooth. Så Blutooth har kommet for å bli, og det er mange pr. i dag som har sett dette og bruker det til daglig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...