Vaffel89 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Var ute i hagen her om dagen å tok litt bilder, å kirsebær/morell trærne har begynt å blomstre nokså mye allerede, så tok en del bilder. Her er ett jeg ble nokså fornøyd med selv hvertfall Ønsker å høre deres meninger, både positive og negative Ps: Bildet har vært innom en tur i PS og justert litt på levels og color. 1/200, f/5,6, 55mm Mvh. Vaffel Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Veldig fint bilde, synes jeg! Dog det hadde vært penere om du hadde fått fjernet det bladet som stikker opp midt på bildet der nederst. Også det bladet som er øverst til venstre. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Pent bilde med fin fokus, men det var da alt for mørkt og blått! Er det tatt om kvelden? Jeg tok meg friheten å prøve litt selv i Photoshop (et minutt eller så), og her er mitt forslag til endring i levels og curves: Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Takk for tilbakemelding. Bildet er tatt på høylys dag, men har stilt en del på det i Photoshop. Ditt forslag var også nokså pent, men liker mitt for det får frem litt mer skygger og detaljer i bladene på blomsten Kan sikkert slenge opp originalen om det er ønskelig? Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hadde vært greit å sett originalen også, ja Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Her er originalen: http://mediumm.com/upload/Kristoffer%20-%2...er/IMG_2989.JPG Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg likte det bedre etter å ha fjernet det jeg nevnte i første post, samt gjort det litt lysere; Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg likte det bedre etter å ha fjernet det jeg nevnte i første post, samt gjort det litt lysere;*bilde* Nå ble det et helt annet bilde! Jeg synes blomster-bilder bør være lyse og fargerike. Som trådstarters orginale bilde var, men som ble forsterket etter litt redigering. Det ble også litt mindre og rette øynene till etter de bladene ble fjernet Veldig fint bilde! Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 oi, nokså bra det å ja. Flott med de bladene å fjernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå