Coffey Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg mA si at den lesern var MYE bedre og raskere enn jeg trodde! Faktisk er hele dette innlegget blitt laga pA Playstation3en! Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 gå til system settings og sett system språk til norsk hvis du ikke har gjort det enda- bare et tips Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Enig, jeg er storfornøyd! Bruker den faktisk i dette øyeblikk Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Den er ikke så verst nei, men ofte går det veeeldig tregt og konsollen har en liten tendens til å låse seg noen ganger. men uansett et trivelig alternativ for de som ønsker det + gratis! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Bruker dere keyboard eller synes dere det går greit uten? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Bruker dere keyboard eller synes dere det går greit uten? 8548947[/snapback] Går greit, men er LITT tungvint Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Bruker dere keyboard eller synes dere det går greit uten? 8548947[/snapback] Jeg bruker ikke keyboard. Det går litt sakte å skrive, så jeg leser mest nyheter og slikt med den, men små innlegg som dette her, går helt fint å skrive uten keyboard . Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 hatt mange raseri byer og banneorgier på grunn av den forbaska nettleseren...anten låser den hele ps3en..ellers blir sidene heilt på tryne...og treig..ja det er den...nintendo hadde i det minste hjerne nok til og fikse ein deal med Opera... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ehh låser ps3'en din seg når du bruker nettleseren?? skjer ike med +det går fort hos meg. Skulle ønske sony hadde fikset en deal med mozilla Lenke til kommentar
shaker Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Syns den er helt grei men hadde vært fint om den fulgte w3c-standarden siden det er en del css greier som ikke virker helt som det skal. Firefox på PS3 hadde vært kult Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Det er vel strengt tatt ikke noe problem å få til. Maskinen støtter Linux vet du.. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 nettleseren fungerer vel fint for meg også. spiller youtube-videoer gjør den og...dessuten fungerer det lille trådløse USB-tastaturet og -musa helt konge! flash-filmer virker, men det er jo selvfølgelig rom for forbedringer. apropos frysning, min PS3 frøs før på musikkspilleren, men update'n har nå fikset det men jo, FF på PS3 hadde vært konge uten å måtte installere linux. håper mozilla kan vurdere dette... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 nintendo hadde i det minste hjerne nok til og fikse ein deal med Opera... 8552448[/snapback] Enig der, samme skulle sony gjort. Opera er helt fantastisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå