Kakebakelate Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 har en gammel pentium 3 på 833mhz stående i den gamle pcen min, husker ikke akkurat specs på resten av pcen akkurat nu. men tror dere at jeg kan klare å overklokke den noe særlig? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skal vel kunne greie 1000mhz om ikke mer med skikkelig kjøling, ikke noen stor bragd etter dagens målestokk. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 okei, har nemlig aldrig klokket før Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 kjøling er en ting, men oppsett fra den tida (ram, begrensninger på HK) osv. var en del større da såvidt jeg kan huske. etter min erfaring fra den tida, så ville jeg ikke satt på penger på at du får klokka den noe særlig, men med en fint oppsett så er det vel kanskje mulig å nå 1GHz, som sagt over... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 okei... d er en pc som ikke er ibruk, så jeg tenke at jeg skulle prøve litt overklokking på den siden at jeg ikke bryr meg om den går til h******* elns:P Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 jeg husker ikke om P3 har innebygde sperrer for temepratur og slikt, så pass på Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du finner sikkert noe om det i denne tråden. Multiplieren på p3'ene er låst. Det vil si at du må klokke den på FSB, med andre ord vil du nok ikke komme så alt for langt. P3'en din kjører nok på FSB 100, max FSB på den gamle HW'en var 133/150 vanligvis Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 okei, ser ikke ut som at den vill komme noe særlig høyere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå