Moff Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skal til Oslo om noen dagerog lurte på om noen hvet om noen brae tegneserie shapper ! Jeg pleide å bruke Avalon før, men sist jeg var der solgte de bare støvete lp plater og gyngestoler / kommoder ( men fant V for Vendetta der (som jeg kjøpte) ) Er litt på jakt etter spesielt Humberto Ramos' sine spectacular spider-man utgivelser. Men er fornøyd uansett hvis jeg bare finner en slags pure tegneserie shappe. Noen byfolk som kan hjelpe ?? Lenke til kommentar
Moff Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Seriebutikken sender til deg om du skriver en e-post. Det er ingen webshop i den forstand, men bare fortell hva du vil ha utifra utvalgslistene på siden, og du får bladene etter få dager. Anbefales. 8514048[/snapback] Quoter i fra "tegneserier i fra nette" Option2 men Det er vel for stress for Sven hvis jeg spør "har du noe av Humberto Ramos" O.o Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 sjekka gulesider fant en som heter Lucky Eddie... aldi hørt om de før men de holder til i Trondheimsv. 63.. så er det Strand Comics AS som jeg aldri har høt om Trondheimsv. 42 A og Comix Antikvariat som jeg heller ikke vet hva er Ullevålsv. 16 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Moff Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 ok. steng den hvis du har fryktelig lyst. Har fått svar av kebab Guden.. thx ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå