hinduuu Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tør ikke å få noen forventninger til dette, virker som et forsøk på å melke ennda mer penger ut av et konsept som begynner å gå ut på dato. samma tenker jeg, star wars var spennende for et par år tilbake men trur ikke noe særlig om serien. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Håper ikke den blir som de dårlige spin-of filmene de hadde. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 STOOOR fallhøyde for dette prosjektet ja. Tør nesten ikke håpe at den blir bra jeg... Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 starwars Clone wars trailer! http://www.starwars.com/video/view/000478.html Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 blir konge!! gleder meg heftig Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 ikke gled deg for mye, kan fort bli skuffet da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Nja veldig skeptisk ikke det at jeg er en Hardcore Star Wars fan men det blir litt rart uten de vanelige hoved personene. Agree! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Men hva i..?Skal det være Animasjons Serie? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Men hva i..?Skal det være Animasjons Serie? 8726580[/snapback] Det kommer to serier. "Star Wars: The Clone Wars" (2008) "Untitled Star Wars TV Series" (2009) Det er "The Clone Wars" som skal være animasjon. Håper ikke den andre serien blir animert. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Tror begge blir 3d men kan jo bli litt bra med tanke på Final Fantasy 7 Advent Children(Altså også en 3d film)+ Nesten alle de nye SW filmene er jo bare Data animert Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Har hørt om dette før. Det er jo dømt til å feile. Triste saker. Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det kommer en animasjon og en live-action. Jeg tror det kan bli bra jeg, det er ihvertfall nok historie å lage serie fra så tror ikke det skal være noe problem. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Om det blir et litt stort budsjett, gode skuespillere, og de tar seg tid til å lage gode episoder kan dette bli litt intressant.. Intressant tidsrom de har valgt, forresten. Mellom III og IV. Men kunne vel egentlig bare lag "Star Wars III 1/2".. Men det blir spennende å se hvordan serien blir.. Ingen tvil om det Endret 30. mai 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Finnes det ikke allered en serie av starars clone wars som tar for seg det tidsrommet den nye serien også blir i? Driver å laster ned en animert serie nå som kalles Clone Wars. Trur jeg har sett noe av det på cartoon network før, og det virket veldig likt. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Så lenge George Lucas ikke får røre megafonen på settet tror jeg det kan bli bra. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Finnes det ikke allered en serie av starars clone wars som tar for seg det tidsrommet den nye serien også blir i? Driver å laster ned en animert serie nå som kalles Clone Wars. Trur jeg har sett noe av det på cartoon network før, og det virket veldig likt. 8767995[/snapback] Star Wars: Clone Wars fra CN som forøvrig er en veldig kul serie fra Genndy Tartakovsky (Samurai Jack) er mellom II og III, og ender faktisk minutter før III starter. At April 2005's Star Wars Celebration III, George Lucas stated "you know we are working on a 3-D continuation of the pilot series that was on the Cartoon Network; we probably won't start that project for another year." Mens CN CW var omtrent 2,3 timer totalt skal nye CW bli 100 22 minutters episoder. (Gled deg forresten til til CW fra CN, og sørg for at du får med deg alt, systemet med de forskjellige sesongene er litt forvirrende. Veldig kul stripe og veldig hard SW) Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Dette kan bli bra og det kan bli dårlig men jeg krysser fingrene. Jeg er tross alt en fan av Star Wars filmene og jeg ser dem titt og ofte så da håper jeg jo det ikke blir en flopp. Da kan jeg ende opp med og bli veldig skuffa. Men det høres jo lovende ut at Lucas har sagt at det skal bli en ganske voksen serie slik som ny Battlestar Galactica og Firefly etc. \m/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå