Dødskalkunen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Som sikkert mange vet kommer Star Wars som tv-serie i 2009. Serien tar sted mellom Episode III og Episode IV. Det er ikke så veldig mye informasjon ute om denne serien enda, men det er en artikkel på Wikipedia her. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Alt for å melke noe man allerede har tjent mer på enn noen andre i showbizz, Starwars ftw! Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Urk ja , bare det ikke blir mer fjortissretta amerikansk moralmølje, redd for det. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Star Wars som tv-serie KAN bli meget bra, men får håpe de ikke havner i samme fella som Smallville, der det til tider blir ALT for mye såpe. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Star Wars som tv-serie KAN bli meget bra, men får håpe de ikke havner i samme fella som Smallville, der det til tider blir ALT for mye såpe. 8548036[/snapback] liker såpe-serier jeg :-) hehe men har aldri vært en stor star wars fan , så tviler på at jeg kommer til å starte å se på serien. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 jeg sier som posten tja skeptisk til at det kommer til og bli noe bra mener jeg da Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Tror denne serien blir bra, har veldig høye forventninger. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dette var nytt for meg Får håpe den blir bra da. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Dette husker jeg fikk høre da jeg så Star Wars 3 på kino. Men jeg tror å håper serien blir bra . Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nja veldig skeptisk ikke det at jeg er en Hardcore Star Wars fan men det blir litt rart uten de vanelige hoved personene. Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 blir dette sånn holiday special all over again? tviler sterkt på konseptet med å lage tv serie ut av starwars, men penga er jo viktigere enn kvaliteten for george lucas. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tror denne serien blir bra, har veldig høye forventninger. er redd for å ha for høye forventninger... fort at en blir skuffet da... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 de har jo allerede sammenglignet den med "Young indiana jones" alle som husker den vet jo hvor latterlig dårlig den var .. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som husker om det ble sagt noe om det ville være animert eller live action? Mener å ha lest det når ryktene gikk om en tv-serie basert på SW, men kommer ikke på hva i farten :\ Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Noen som husker om det ble sagt noe om det ville være animert eller live action? Mener å ha lest det når ryktene gikk om en tv-serie basert på SW, men kommer ikke på hva i farten :\ 8558094[/snapback] Ifølge imdb blir det live action. Tror også dette er bekreftet av George Lucas. Plot Outline:A live action television series set between Episodes III and IV. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Tør ikke å få noen forventninger til dette, virker som et forsøk på å melke ennda mer penger ut av et konsept som begynner å gå ut på dato. Men det kan jo bli bra, får vente å se Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 de har jo allerede sammenglignet den med "Young indiana jones" alle som husker den vet jo hvor latterlig dårlig den var .. 8552309[/snapback] hva, I challenge you to a duel, den serien er jo rå. mye bedre en filmene, Sean Patrick Flanery er jo perfekt i rollen. ontopic. selv er ikke jeg noe glad i starwars filmene, men jeg liker expanded universe som man får i spillene, spesielt KOTOR. mye tøff historie som er mye bedre enn filmene. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ttp://imdb.com/title/tt0458291/]imdb[/url] blir det live action. Tror også dette er bekreftet av George Lucas. Ahh, det stod på imdb ja, oversett Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 hvem skal shoote filmene da? Trodde Lucas var lagt på hylla. hadde vært digg om det ble noe serie ut av Star Wars. *presser ned forhåpningene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå