multisync Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Til sommeren skal jeg til USA, til california (der har vi funnet ut hva vi skal), Washington DC og Boston. Noe jeg MÅ se i Washington DC og/eller Boston? Endret 5. mai 2007 av multisync Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Da virker det som om du skal gjøre litt reising, siden DoC og California er et stykke unna hverandre. Jeg vil anbefale at du besøker Manhattan, og Niagara falls (north PA, grensa til canada). Utdrag fra DinSide om Niagara falls: Niagara FallsDette er kanskje den mest omtalte fossen i hele verden, og selv om den nok er et temmelig overveldende syn, er dette ikke den største fossen i verden. Riktignok er den blant de største fossene i verden når det kommer til volum, men det finnes fosser i både Kongo, Brasil og Laos som er større. Men det som Niagara Falls kanskje er størst på, er antall mannesker som har risikert (og mistet) liv og lemmer i en forsøk på å overvinne den mektige fossen. Kvinner og menn har kastet seg utfor stupet i tretønner, ståltønner, tønner laget av dekkslanger og jetski – og noen har stupt uti kun iført vanlige klær! For deg som gjerne vil smake på vannet, men som kanskje ikke helt føler for den samme grad av førstehåndskjennskap til fossen som de nevnte våghalsene, kan en tur inn i vanntåka med dampbåten Maid of the Mist kanskje være en bedre løsning ... Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) om du skal til california å har tenkt å besøke washington dc å boston så får du deg nok en overraskelse da disse stedene ligger på andre siden av landet....... Mer naturlig å satse på L.A/ San Fransisco/ Las vegas/ Phoenix å byene som ligger i vest, ganske mange "små"byer i california, bor jo tross alt ca 37 mill mennesker der, vegas er i nabostaten nevada å phoenix ligger i arizona, er faktisk en fin roundtrip om man starter i L.A.... Endret 8. mai 2007 av sierratec Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Niagara Falls ligger veldig ute av rute i forhold til DC og Boston. Jeg har vaert der, fint nok liksom. Jeg elsker Phoenix, stor by, men det er vel strengt tatt ikke saa mye aa gjore der som turist. Grand Canyon er jo ogsaa koselig. Endret 20. mai 2007 av JoachimR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå