liqhsw Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg spiller Command and Conquer. Jeg spiller det av og til, men når jeg skal spille på internett så klikker det. Det kommer ofte frem " Lost connection whit Command And Conquer. Jeg vet ikke hva problemet er, jeg har reinstallert spillet en gang og det funket ikke. Og når jeg kommer innnpå for å spille, så låser hele spillet seg. Skylles problemet for dårlig nettverk? eller er det jeg som har gjort noe gale? Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Du kan sjekke internett oppkoblingen om den er stabil. Skriv inn i kommandolinjen "ping www.din nettleverandør.no -t" foreksempel... Typisk bør du ligge under 100ms og ikke få noen forespørler avbrutt. Kjør denne noen minutter for å sjekke. Er det problemer her kan du pinge din lokale gateway også, for å få en antydning om hvor problemet er. Når du har svar på dette er du et hakk nermere. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 prøv pingplotter og sett på 1sek intervall Lenke til kommentar
liqhsw Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Du kan sjekke internett oppkoblingen om den er stabil. Skriv inn i kommandolinjen "ping www.din nettleverandør.no -t" foreksempel... Typisk bør du ligge under 100ms og ikke få noen forespørler avbrutt. Kjør denne noen minutter for å sjekke. Er det problemer her kan du pinge din lokale gateway også, for å få en antydning om hvor problemet er. Når du har svar på dette er du et hakk nermere. 8545950[/snapback] Er siden www.dinnettleverandør.no? forsto det ikke helt:) Lenke til kommentar
liqhsw Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 prøv pingplotter og sett på 1sek intervall 8545970[/snapback] Pinplotter, hvor stiller jeg det:)? Takk for svar fra dere begge. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 www.dinnettleverandør.no foreksempel www.telenor.no eller www.tele2.no el.l Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 prøv pingplotter og sett på 1sek intervall 8545970[/snapback] Pinplotter, hvor stiller jeg det:)? Takk for svar fra dere begge. 8546006[/snapback] trace interval. nede til venstre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå