.AN.XVIII.IV:. Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg sliter med å finne de rette sidene i teoriboka til klasse B til noen emner. Noen som kunna vært så snille å hjelpet meg litt her med å skrive sidetallene til følgende emner? Tekninsk om kjøretøy herunder lastning Mennesket i trafikken Regulering av trafikk Plassering av kjøretøy Fremkommelighet Kjøring under spesielle forhold Trafikkulykker, uhell og miljø Takker så mye for hjelpen Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hva heter boka? Forlag? Jeg vet ikke, men greit å ha med info om hva slags bok du bruker. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Veien Til Førekortet av ATL. Den der med blått cover Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg svarer ut fra 2006-utgaven. Tekninsk om kjøretøy herunder lastning - side 19-31 + side 173-176 Mennesket i trafikken - kapittel 4 Regulering av trafikk - kapittel 5 + 6 Plassering av kjøretøy - side 106-122 Fremkommelighet (litt usikker på denne) Kjøring under spesielle forhold Side 161-182 Trafikkulykker, uhell og miljø kapittel 7 + 9 Jeg håper ikke det gjør noe at jeg svarer litt "grovt", mange av disse temaene er såpass spredt utover boken at det er litt vanskelig å finne dem nøyaktig. Jeg håper også andre kan hjelpe meg med å bekrefte disse sidetallene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå