simrem Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei, Jeg har en logo som jeg trenger i EPS format for å kunne generere den i alle størrelser. Har prøvd litt fram og tilbake, men kommer ingen vei Kan noen gi meg et crash-course? mvh SIR83 Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Så vidt jeg vet er photoshop pixelbasert(uten at jeg er 100% sikker), slik at du ikke får forstørret det uten å kvalitetstap. Du kan eventuelt bruke Adobe Illustrator og vektorisere det der. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Flyttes til Visuell kreativitet-delen av forumet. Lenke til kommentar
simrem Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Så vidt jeg vet er photoshop pixelbasert(uten at jeg er 100% sikker), slik at du ikke får forstørret det uten å kvalitetstap. Du kan eventuelt bruke Adobe Illustrator og vektorisere det der. 8545920[/snapback] Skal sjekke det ut illustrator ikveld/imorgen Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Så vidt jeg vet er photoshop pixelbasert(uten at jeg er 100% sikker), slik at du ikke får forstørret det uten å kvalitetstap. Du kan eventuelt bruke Adobe Illustrator og vektorisere det der. 8545920[/snapback] Du har helt rett. Illustrator for å lage slike ting som du skal lage, logo etc. Lenke til kommentar
simrem Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Nå har jeg testa ut illustrator og det var akkurat det jeg trengte Veldig gode video-tutorials på http://www.adobe.com/designcenter/video_workshop/ Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå