Szmekken Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei. Kan noen være så elskverdige å forklare meg hva hva i1-6 intervaller er? Jeg vet at det er et mål for intensitet, men ikke hva de forskjellige gradene innebærer. På forhånd takk Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 1-6 er jeg ikke helt sikker på Men intensitet 6 er vel så vidt jeg vet max. Sikkert noen som har bedre greie på dette enn meg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Stigninsløp kanskje? Første og mest logiske jeg kommer på i farta Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Stigninsløp kanskje? Første og mest logiske jeg kommer på i farta 8564431[/snapback] Kan stemme, må si jeg er nysjerrig på hva dette faktisk betyr. Har aldri vært borte i noe liknende selv. Lenke til kommentar
Stimani Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Kan jo være at i1-6 står for intensitetssone 1-6, og at treningen skal foregå i disse sonene, for eksempel som stigningsløp, pyramideintervall etc... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tja. Kan jo være begge. Men på pyramideintervall burde det vært 1-6-1 kanskje? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Haha, nei nei. Det er mål for intensiteten for intervaller. i1 er jo da lavest intensitet og i6 er høyest. Ergo er vel i3 midt imellom. Spørsmålet er hva de forskjellige innebærer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Haha, nei nei. Det er mål for intensiteten for intervaller. i1 er jo da lavest intensitet og i6 er høyest. Ergo er vel i3 midt imellom. Spørsmålet er hva de forskjellige innebærer 8568989[/snapback] Da burde det vel si seg selv. i1 er rolig jobb tipper jeg og i6 er spurt.. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Men litt mer utdypet? Hvor kan jeg finne ut av dette a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå