kjakan_mm Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei.. jeg skal snart kjøpe en ikke så alt for dyr 19" skjerm og lurer på hvem som er bast av disse to skjermene?? (begge to har hver sine fordeler) ikke tenk på prisen! (Dette er ikke den samme topic`en som tidligere!! andre kandidat er byttet ut!.) :wink: Første kandidat: http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...&s=mx24&p=24232 andre kandidat: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...23&GrpID=6&s=pl takker for seriøse svar Mvh. Kristian Skjøtt.... Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Ville kanskje sett på denne også: :wink: Hyundai Monitor 19" TCO95 DynaFlat-X 30-110kHz 1600x1200 @ 85Hz Silver/Black. Denne selges hos PSData til 1945.- litt mer info: Smallest footprint 19" monitor in 17" monitor outer size Perfectly flat 19" (45.97cm viewable)high resolution screen -DynaFlat-X CDT adopted -0.20mm horizontal pitch -Full 30 up to 100kHz horizontal scan -Resolution 1600 x 1200 @ 85Hz flecker-free image capability -Advanced digital On-Screen-Display supporting 10 languages -TCO 95 Certification(White : TCO 99) -436 X 431.5 X 456 mm Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 takk for svar!! :wink: den passer PREFEKT til dataen min! dataen min er sort med sølgrå flammer, samme med sastatur2 (eller.... ikke akkurat flammer på tastaturet da men....) trur jeg kjøper den.. Men blir ikke det Jæv** dyrt i porto??! mvh. kristian skjøtt. 8) Lenke til kommentar
ktt Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Kjøp en billig LCD skjerm, den tar liten plass og bruker lite strøm. Jeg har skaffet meg en 15" LCD til 2295 kr på psdata.no som jeg er svært fornøyd med. Lenke til kommentar
rolvhol Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg også lurer på LCD skjerm , men leste en plass at 17" kontra 15" var som og gå fra 3 til 1 divisjon.Noen meninger ? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg har testet ut LCD skjerm (Fujitsu Siemens 17" S7 Silverline) de siste to ukene, og må si at min skepsis til LCD er overvunnet. Selv om det enda er et stykke frem til CRT skjermen med hensyn til etterslep, så tar LCD skjermen igjen på klarhet, skarphet og ikke minst geometri. Sjekk DENNE LCD skjermene fra Samsung (152T/172/T). Sjekk noen korte utdrag av hva enkelte magasiner sier om disse skjermene. Sjekk også med prisguiden hva du må gi for produktene. Når det gjelder 17" utgaven av ovennevnte LCD skjermer så spriker prisen mellom kr. 5784,- hos IT butikken, og kr. 7264,- hos Datasupply. Så det lønner seg å sjekke med prisguiden. Nevner også at Prisguiden er litt "sær". Du bør helst gjøre søket ditt flere ganger, med f.eks. bare modellnummeret, for så deretter søke med fabrikknavnet, for så til slutt søke med begge deler. I flere tilfeller har jeg opplevd at Prisguiden ikke finner tilstrekkelig mange nok prissammenligninger. Gødd Løkk! Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Hei.. jeg er nok bare interessert i crt skjermer... jeg har nok av plass (har dataen i et jørne på rommet) pluss at jeg vil ha en litt stor skjerm.. 8) skulle jeg kjøpt det i lcd ville det nok bli litt dyrt.. mhv. Kristian Skjøtt.. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 ktt, hvordan er denm psdata skjermen til video/dvd avspilling, går det greit eller ser det dårlig ut? og fikk du noen døde pixler på den skjermen? fant ingen specs på den, har du peiling på responstid og synsvinkler på denne? har veldig lyst til å kjøpe denne skjermen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå