P-in-P Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hepp! Jeg skulle hatt et program som brenner en DVD hurtig fra .iso/.img filer på PCen til en fullverdig DVD som kan spilles av i vanlig (stue) DVD spiller. Skulle brenne en film her nå men da ville programmet (Nero) først legge det over på harddisken og bruker stygglang tid å prosessere filmen før det så skal brennes. Dette må da kunne gjøres fortere? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 DeepBurner er gratis, og fungerer rett og slett. Ikke noe bloatware. Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg hadde hvertfall problemer med DeepBurner og DVD isoer.. Den nektet å brenne mere enn 250 megg av en eller annen grunn.. Endret 5. mai 2007 av Vasily Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Dette funker greit, og er gratis. http://www.cdburnerxp.se/ Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Har lastet ned DeepBurner og skal prøve med det her nå, ser lovende ut så langt! Hvis det ikke funker så skal jeg sjekke CD burner XP Takker begge for svar Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg hadde hvertfall problemer med DeepBurner og DVD isoer..Den nektet å brenne mere enn 250 megg av en eller annen grunn.. 8545558[/snapback] Jeg har det problemet og, kanskje har det noe med filsystemet på DVD og CD? Det er en grunn til at DVD-filmer er i flere små .vob filer. Men på en annen side har jeg aldri hatt problemer med å brenne .iso filer med DeepBurner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå