Gå til innhold

Elevrabatt på apple.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det holder at du er tatt opp som student på en skole, i alle fall sist jeg sjekket.

8546467[/snapback]

det er vel da snakk om en skole av type høyere utdanning, altså over videregående nivå?

8546986[/snapback]

Slenger meg på den, er det for høyere utdanning eller Videregående? Er det videregående også blir det mac på meg snart :p

Lenke til kommentar
Tror det holder at du er tatt opp som student på en skole, i alle fall sist jeg sjekket.

8546467[/snapback]

det er vel da snakk om en skole av type høyere utdanning, altså over videregående nivå?

8546986[/snapback]

Slenger meg på den, er det for høyere utdanning eller Videregående? Er det videregående også blir det mac på meg snart :p

8547061[/snapback]

det står visst at man må være over 18 og ha elev id osv. for å kunne kjøpe derifra.

eller så må skolen ha avtale med dem viss man ikke har den infoen

Lenke til kommentar

8546467[/snapback]

8546986[/snapback]

8547061[/snapback]

Har du et studentbevis er du regnet som student. Har du ikke et er du ikke student. Du kan gått gå i barnehage og benytte deg av studentrabatter så lenge du har et gyldig studentbevis.

Endret av Oscar2107
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...