Gå til innhold

Noen filmer kan ikke vises.Bare lyden?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har klonet skjermen din, (f.eks brukt en s-video kabel fra skjermkortet til TV'en), så kan det hende at man ikke får skjermbilde på skjermen som er satt som secondary.

Har du satt på kloning av skjermen? (Det ser du under "Innstillinger" for "Egenskaper for skjerm" (Høyreklikk på skrivebordet -> Egenskaper))

 

Har du på kloning, sett begge skjermene som primary screen hvis det går, eller fjern kloningen, eller sett pc skjermen som primary.

Lenke til kommentar
Er det bare på disse du ikke har lyd eller er det også på annen musikk, spill o.l?

8547423[/snapback]

 

Det som skjer er at det kommer lyd men ikke bilde/film

 

Fant 2 filmer på pc'n som går ann å spille av...

8547444[/snapback]

Beklager leste litt fort :p

det kan jo godt være filmene det er noe i veien med, siden du kan spille av noen andre filmer, har hendt meg før.... Prøv å last de ned på nytt vis det er mulighet for det...

Lenke til kommentar
Er det bare på disse du ikke har lyd eller er det også på annen musikk, spill o.l?

8547423[/snapback]

 

Det som skjer er at det kommer lyd men ikke bilde/film

 

Fant 2 filmer på pc'n som går ann å spille av...

8547444[/snapback]

Beklager leste litt fort :p

det kan jo godt være filmene det er noe i veien med, siden du kan spille av noen andre filmer, har hendt meg før.... Prøv å last de ned på nytt vis det er mulighet for det...

8547543[/snapback]

Skal prøve å laste ned noen andre filmer..Men musikk videoene til faren min går heller ikke ann å spille av...Tokk vare på de fra før jeg reformaterte pc'n...Da funket de..

Lenke til kommentar

Har vært borti det før, og det var faktisk noe galt med noen skjerminstillinger. Nå vet ikke jeg hvilket skjermkort du har, men er det nVidia kan du bruke det "pro"-panelet og gå på Video og TV - Juster videofargeinstillinger. Hvis du har ATi er jeg ikke sikker, men det kan sikkert rotes noe i drivere der også. :)

Endret av Potetfar
Lenke til kommentar

Da er alt i orden!

 

Dette er hva jeg gjorde! :

 

 

1. Gå inn på Catalyst Control Center Advanced.

 

2. Trykk på "Video" på venstre side av ruten.

 

3. Trykk på "All Settings"

 

4. Før "Contrast" & "Saturation" til midten av linja, og da skulle det funke!

 

Enjoy :cool:

 

 

 

Edit : Da kan denne ståden stenges!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...