NothinDoin™ Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Heisann! Har lasta ned noen filmer , men kan ikke se de Det er noen Counter Strike filmer og musikk videoer.. Bare lyden kommer... Noen som vet åssen jeg kan fikse det? Endret 5. mai 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Du trenger nok f.eks en "codec pack". Eks. på det er Ace Mega Codecs Pack, K-Lite Codec Pack. Google it, and you will find Evt. se de i VLC player Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kjør vlc du... btw frilpostet til de grader Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Kjør vlc du... btw frilpostet til de grader 8546202[/snapback] har prøvd det...Funker ikke noe bedre... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Du trenger nok f.eks en "codec pack".Eks. på det er Ace Mega Codecs Pack, K-Lite Codec Pack. Google it, and you will find Evt. se de i VLC player 8546195[/snapback] Lasta ned K-Lite Codec Pack , men det hjalp ikke.. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det bare på disse du ikke har lyd eller er det også på annen musikk, spill o.l? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Er det bare på disse du ikke har lyd eller er det også på annen musikk, spill o.l? 8547423[/snapback] Det som skjer er at det kommer lyd men ikke bilde/film Fant 2 filmer på pc'n som går ann å spille av... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 csViRuS: Han får lyd, men ikkje bilete. NothinDoin: Kva slags videoar er dette? Altso, kva slags format er dei i? Har du Vista? Når det gjeld VLC i Vista so må du truleg endre noko i innstillingane for å få videoen til å visast, med mindre dei har endra dette nyleg. Les meir her: http://computerbits.wordpress.com/2007/01/...em-under-vista/ Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvis du har klonet skjermen din, (f.eks brukt en s-video kabel fra skjermkortet til TV'en), så kan det hende at man ikke får skjermbilde på skjermen som er satt som secondary. Har du satt på kloning av skjermen? (Det ser du under "Innstillinger" for "Egenskaper for skjerm" (Høyreklikk på skrivebordet -> Egenskaper)) Har du på kloning, sett begge skjermene som primary screen hvis det går, eller fjern kloningen, eller sett pc skjermen som primary. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er det bare på disse du ikke har lyd eller er det også på annen musikk, spill o.l? 8547423[/snapback] Det som skjer er at det kommer lyd men ikke bilde/film Fant 2 filmer på pc'n som går ann å spille av... 8547444[/snapback] Beklager leste litt fort det kan jo godt være filmene det er noe i veien med, siden du kan spille av noen andre filmer, har hendt meg før.... Prøv å last de ned på nytt vis det er mulighet for det... Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Er det bare på disse du ikke har lyd eller er det også på annen musikk, spill o.l? 8547423[/snapback] Det som skjer er at det kommer lyd men ikke bilde/film Fant 2 filmer på pc'n som går ann å spille av... 8547444[/snapback] Beklager leste litt fort det kan jo godt være filmene det er noe i veien med, siden du kan spille av noen andre filmer, har hendt meg før.... Prøv å last de ned på nytt vis det er mulighet for det... 8547543[/snapback] Skal prøve å laste ned noen andre filmer..Men musikk videoene til faren min går heller ikke ann å spille av...Tokk vare på de fra før jeg reformaterte pc'n...Da funket de.. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Har vært borti det før, og det var faktisk noe galt med noen skjerminstillinger. Nå vet ikke jeg hvilket skjermkort du har, men er det nVidia kan du bruke det "pro"-panelet og gå på Video og TV - Juster videofargeinstillinger. Hvis du har ATi er jeg ikke sikker, men det kan sikkert rotes noe i drivere der også. Endret 7. mai 2007 av Potetfar Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Har ATI ja...Radeon 9800PRO Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som vet hva jeg kan gjøre når jeg har ATI? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Da er alt i orden! Dette er hva jeg gjorde! : 1. Gå inn på Catalyst Control Center Advanced. 2. Trykk på "Video" på venstre side av ruten. 3. Trykk på "All Settings" 4. Før "Contrast" & "Saturation" til midten av linja, og da skulle det funke! Enjoy Edit : Da kan denne ståden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg