Gjest member-101642 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Min gamle laptop tok farvel for litt siden. Er usikker hva som forårsaket feilen, men jeg tror og håper at harddisken er intakt. Jeg ønsker å få hentet ut filene som ligger der, og det skal skje på enklest mulig måte. Hvordan? Rimelig sikker på at det er en IDE ATA-disk. Endret 5. mai 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hvis du ikke vet hva feilen er, er det vell "enklest" å koble den til en annen PC, og se om harddisken i det hele tatt fungerer. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Går det an å sette den inn i et eksternt harddiskkabinett? I så tilfelle tar jeg gjerne imot linker til billige og bra kabinett. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skal kunne koble disken inn til hvilken som helst PC i grunn. Det er bare formfaktoren som er anderledes. Ekstern, internt, eller hva oms helst med IDE grensesnitt i grunn -Stigma Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Trolig vil du trenge en adapter, siden laptoper bruker 2.5" disker, mens vanlige bruker 3.5". For adapter: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=103373 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå