kjakan_mm Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 hei.. jeg lurte på om det er noen som vet hvor man kan få kjøpt svarte 19" skjermer? :-? takker for svar! mvh. kristian skjøtt. 8) Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 bare sjekk på online shopper som selger skjermer, de fleste setter opp farge valg osv. hvist ikke de har den du ønsker deg. kjøp den, skru dekselene fra hverandre, kjøp spray maling. dekk over serie nr./garanti bevis bak på skjermen. og mal i vei Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 jeg hadde også tengt til å lakke skjermen, men så kom jeg på at garantien kanskje går ut da! :-? jeg har lakket hele kabinettet mitt i svart med sølv grå flammer, så jeg ville gjerne ha en skjerm som er svart... jeg lakker den hvis ikke garantien går ut!.. mvh. kristian skjøtt. :wink: Lenke til kommentar
Ingen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Dell selger da svarte skjermer, men prisene virker en smule høyere enn andre steder. Ellers så fins det jo noen skjermer i svart/sølv, tror psdata selger en slik Hyundai til under 2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå