Erren Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei sveises. Jeg får ikke til å bruke husk meg-funksjonen på en eneste side, ikke engang diskusjon.no, og det begynner å bli irriterende, siden jeg garantert haker av for det hver gang. Noen som veit hvor dette kan fikses i noen innstillinger eller noe? Kjører Opera 9,20, altså, for dem som ikke fikk det med seg. Takker for svar! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Prøv dette: Merk: Du må vise skjulte filer og mapper gå inn i mappen "C:\Documents and Settings\*BRUKERNAVN*\Programdata\Opera\Opera\profile" Slett "wand.dat" Så går du inn i opera:config (i opera) og utvider "User Prefs" og sørger for at "Enable Wand" er på Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det er vel ikkje tryllestaven som ikkje fungerer, men det du kan krysse av for ved innlogging. Slik forstod eg han iallfall. Kva som gjer det veit eg dessverre ikkje. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Torbjørn T. har skjønt det. Det er ikke Magic Wand som ikke funker, det funker fett å lagre passord og brukernavn og sånn, men jeg vil gjerne kunne forbli innlogga når jeg haker av for 'Husk meg!' på sidene jeg ofte er inne på. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har du sørget for at du godtar cookies? Høres ut som om det er problemet spør du meg i hvertfall. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 *klapper til meg selv* Argh, hadde jo selvsagt haket av for å slette nye cookies hver gang jeg avsluttet Opera. Dumme meg. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå