Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Prostituerte - hva er lov?

Gjest Gjest_BareLurer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_BareLurer_*

Jeg mener å ha lest at det ikke er noen lov mot hverken å kjøpe eller selge sex, men at det er forbudt å drive hallikvirksomhet, og forbudt å leie ut husvær til slikt kjøp/salg. Vil dette si at det er lovlig å kjøpe seg en prostituert og ta med seg hjem?

I virkeligheten, er de fleste prostituerte "gamle/slitne/stygge" (rusmisbrukere og sånt)? Eller finner man flotte damer ute på "markedet"?

Er det dyrt å kjøpe sex? Er det akseptabelt å ha gjort det, om venner finner det ut?

Noen her som har gjort det?

*undrende gutt fra et mindre sted i Norge*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spør du om det er akseptabelt for venner å ha sex, så er svaret; Det skal dem drite i :) Og du burde også drite i å si det til dem. Privatliv er privatliv. Men hvis du har LYST til å si det til dem må du gjerne gjøre det, men du risikerer å bli hengt ut da.

Jeg har prata med ei hore og jeg har prata med en hallikk også, jeg visste faktisk ikke at han var hallik før etter en stund. Men jeg ville holdt meg unna sånt sålenge det lar seg gjøre. Det fins bedre alternativer.

Lenke til kommentar
Man finner det meste, utvalget skal være ganske bra. Har hørt også at de billigste Nigerianske tar så lite som 300kr for en runde.

Vet ikke hva du ser etter. Syns uansett det å være en horekunde er uting.

8545553[/snapback]

300,-!

Jeg betaler ikke minst 300,- for et ligg, når man kan få seg gratis...!

8545592[/snapback]

Ingenting i verden er gratis. Har du sex med ei jente, så må du bære det med deg resten av livet. Er du uheldig, må du også betale barnebidrag, det er vel en slags kostnad, det kan bli veldig mye dyrere enn 300 kr. Er du riktig uheldig sånn at jenta får følelser for deg, så er det også en slags kostnad for deg. Å betale 300 kr kan faktisk være mye billigere, med tanke på at man betaler dama og ser henne aldri mere igjen. Det er noe annet. Men selv det har også en kostnad, man må bære det med seg at man har hatt sex med ei skitten løshore for penger, og så må man bære det med seg at man er en del av den gjengen som har ødelagt livet hennes. Ikke det at horene har så mye selvfølelse igjen da, men vi bidrar jo til å ødelegge den mere.

Lenke til kommentar
Jeg var aldri sammen med hun berta...

men det skal ikke mye til for å få seg noe da...dra på fest, finne ei full ei...

Problem solved...

Har 4 i klassen som er altfor lett på tråden...

Men nå er ikke jeg den som utnytter jenter.

8545655[/snapback]

"Dra på fest, finne ei full ei", da snakker vi one nights stand, sant? ;)

Ville heller satset på et fast forhold, for etter en stund får man vel det man trenger derfra. Iallefall ofte.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg mener å ha lest at det ikke er noen lov mot hverken å kjøpe eller selge sex, men at det er forbudt å drive hallikvirksomhet, og forbudt å leie ut husvær til slikt kjøp/salg. Vil dette si at det er lovlig å kjøpe seg en prostituert og ta med seg hjem?

I virkeligheten, er de fleste prostituerte "gamle/slitne/stygge" (rusmisbrukere og sånt)? Eller finner man flotte damer ute på "markedet"?

Er det dyrt å kjøpe sex? Er det akseptabelt å ha gjort det, om venner finner det ut?

*undrende gutt fra et mindre sted i Norge*

8545246[/snapback]

Masse teite lover mot naturlige "greier" er Norges "styrke". ;)

Finnes det "slitne" prostituerte? Nei sier jeg. Det finnes bare ukritiske dustemikler som puler hva som helst ... :whistle:

"Er det dyrt å kjøpe sex". Nå vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte ... Nei for helvete, sex er verdt å drepe for, for satan ... :w00t:

Ja for svarte, jeg har kjøpt sex utallige ganger, og finnes ikke skamfull for det, og har du "venner" som fordømmer deg for den "tingen", så kan du trygt skifte dem ut ... :thumbup:

Lenke til kommentar
Man finner det meste, utvalget skal være ganske bra. Har hørt også at de billigste Nigerianske tar så lite som 300kr for en runde.

Vet ikke hva du ser etter. Syns uansett det å være en horekunde er uting.

8545553[/snapback]

300,-!

Jeg betaler ikke minst 300,- for et ligg, når man kan få seg gratis...!

8545592[/snapback]

Jeg antar at det er en grunn til at man faktisk kjøper seg dame.

Har man ikke med seg utseende, er muse-tørst og ikke har EQ nok til å fikse seg ei røy, så ser jeg langt ifra problemet med å kjøpe en sålenge det er frivillig

2 kamerater "elsket"/pulte/knulla/høygafla ei nigeriansk hore i danmark, 700kr (!) fikk hun

Lenke til kommentar

Det finnes ikke noen lov mot kjøp av prostituertes tjenester, ennå. Men siden Arbeiderpartiet som det siste av regjeringspartiene vedtok at de ønsket et slikt forbud på landsmøtet i april, kan vi regne med at et lovforslag vil bli fremmet og vedtatt i Stortinget etterhver.

Hallikvirksomhet er alt forbudt, men det er en sovende paragraf så lenge det ikke dreier seg om grov menneskehandel.

Vi har en lang tråd om emnet i "Politikk og samfunn", synspunkter på kriminalisering kan tas der: Sex-kjøp blir ulovlig. Dere kan fortsette debatten om dette der. Jeg flytter noen innlegg dit. Så kan kanskje denne tråden konsentrere seg om det moralske aspektet ved kjøp av seksuelle tjenester.

Geir :)

Lenke til kommentar

Aha!

Jeg trodde all kjøp av sex(ikke organisert jeg tenker på) alt var forbudt, jeg.

I hvert fall slik jeg har forstått det fra media. De nye lovene som muligens kommer vil da lyde slik:

Kjøp er ulovlig, men salg er lov?

Lenke til kommentar

Det blir mest sannsynlig resulatet ja. Men nå gjenstår det jo å se hva slags hestehandler politikerne gjør i mellomtiden. (Kanskje ikke så mange i denne saken, siden de rød/grønne har rent flertall i denne saken om de bruker partipisken, og sikkert får støtte av KrF i alle fall.

Men det kan vi ta videre i tråden jeg linket til.

Geir :)

Lenke til kommentar

8545246[/snapback]

Du finner alt fra gatejenter med/uten dopavhengighet, studenter som sper på husleia, husmødre som prøver å få endene til å møtes, horehus med (intim)massasje, luksusprostituerte som annonserer i aviser, m.m. Kort sagt får du kjøpt sex overalt. Kvaliteten varierer mye og prisen følger deretter. Gatejenter er billige, men man bør tenke seg både to og fem ganger om før man har sex med dem. De er oftere sykdomsinfiserte, styres av halliker og gjerne heroinavhengige.

Det koster alt fra noen hundrelapper til en normal månedslønn eller mer. Husmorsex pleier å koste et par tusenlapper. Om du blir fordømt eller akseptert av vennene dine kommer an på vennene dine. Som oftest er det lite toleranse for slikt i vårt samfunn og du må regne med fordømmelse og utelukkelse fra vennekretsen. Men noen venner vil kanskje akseptere det.

Ja, flere ganger. Økonomien begrenser hyppigheten.

Tom Waits for Alice har allerede svart på det juridiske aspektet, så det skal jeg la ligge.

Lenke til kommentar
Aha!

Jeg trodde all kjøp av sex(ikke organisert jeg tenker på) alt var forbudt, jeg.

I hvert fall slik jeg har forstått det fra media. De nye lovene som muligens kommer vil da lyde slik:

Kjøp er ulovlig, men salg er lov?

8563257[/snapback]

Du må lese hele overskriften og gjerne artikkelen under. Hvordan du har fått det inntrykket er for meg fullstendig uforståelig.

Ellers så er det i de fleste miljøer uakseptabelt å være horekunde.

Lenke til kommentar

Håper det blir straffbart å kjøpe horer.

Menn som kjøper har mindreverdighets problemer og burde heller prøve å sjekke opp en dame på en bar eller no.

Hvis de ikke klarer å få et ligg er dems problem og da får de leve med det, det er ingen grund til at de skal få kjøpe horer.

Alle horekunder er patetiske.

Lenke til kommentar

Så ikke bry deg om dem da, ikke alle har lik drag på damene og kan få et ligg når de vil. Da vil de heller åpne pungen og lette på trykket enn å gå rundt og ha massevis frustrasjon inni seg. Sex er en del av livet, ingen kan leve uten. Hvorfor skulle ikke mennesker nyte livets gleder når man ikke har noe annen mulighet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...