Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Datan min har klikka, Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hva som har skjedd, men igår skulle jeg gå inn på internett, og logge på msn.. Men fikk ikke logga inn, og mange internett sider den bare loader opp navnet så jeg ser titelen på siden kommer opp, men ikke no mer. Sider som Vg.no , Nettby.no , Sol.no , Download.com for å vise eksempler.. Noen som vet hva som er feil?? :(

Kommer inn på noen sider, dagbladet.no f.eks.. Men mange jeg ikke gjør det :(

Og msn bare står å logger på til jeg får en feil mld.. har prøvd alt som går ann for å få logga på. Men uten hell :mad:

Lurer på om det kan være spyware, eller adware som har infisert datan.,

TRENGER HJELP!! :(

ps: Kommer heller ikke inn på diskusjon :p Sitter på en annen data.

Endret av Alec90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En bedre emnetittel har ikke skadet..

8545237[/snapback]

Kom ikke på noen bra tittel som passer.

8545254[/snapback]

Jaja, whatever.

Prøvd og tømme internettcachen? har du trådløst nett?

8545260[/snapback]

Har trådløst, men min data går på internett kabel, andre maskiner i huset bruker trådløst. hva er internettcachen?

Lenke til kommentar

8545237[/snapback]

8545254[/snapback]

Jaja, whatever.

8545260[/snapback]

Har trådløst, men min data går på internett kabel, andre maskiner i huset bruker trådløst. hva er internettcachen?

8545267[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_cache

Vell, med meg funket det med å dra ut kabelen, og sette den inn igjen, men så enkelt er det vell ikke med alle..

Har du prøvd og resette/restarte ruteren?

EDIT: For all del, IKKE reset modemet.

Endret av Storleer
Lenke til kommentar

8545237[/snapback]

8545254[/snapback]

Jaja, whatever.

8545260[/snapback]

8545267[/snapback]

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_cache

Vell, med meg funket det med å dra ut kabelen, og sette den inn igjen, men så enkelt er det vell ikke med alle..

Har du prøvd og resette/restarte ruteren?

8545280[/snapback]

Åja, hmm., har prøvd det å.

Lenke til kommentar

8545280[/snapback]

Hvorfor skal han "for all del" ikke gjøre det da?

Vist internetten bestemmer seg for å tulle litt hjemme, så slår jeg av modemet og drar ut strømmen på routeren, venter 20 sek og kobler til igjen.

Funker altid.

Lenke til kommentar

8545280[/snapback]

Hvorfor skal han "for all del" ikke gjøre det da?

Vist internetten bestemmer seg for å tulle litt hjemme, så slår jeg av modemet og drar ut strømmen på routeren, venter 20 sek og kobler til igjen.

Funker altid.

8545306[/snapback]

Jeg mener med RESET knappen bakpå, som du trenger NÅL for å trykke inn, gjør man det, funker ikke internetten, og da må man levere inn til internett leverandør, og det koster vanligvis 500,-

:roll:

Lenke til kommentar
Lurer på om det kan være spyware, eller adware som har infisert datan.

8545196[/snapback]

Hvis du tror det, er det bare å skanne pc'en din, f.eks. AdAware, Spybot Search & Destroy, SAS også et fint AV , f.eks. Avast, AVG, Nod32(trial,eller kjøp).

Spybot Search & Destroy

AdAware

avast! antivirus

SUPERAntiSpyware

AVG Free

Nod32

-HTG

8545401[/snapback]

Jeg har prøvd noen av dem programmene, har fjerna det jeg kan., men så prøvde jeg å laste ned Spydoctor, og scanna pc'n min.. Den fant masse dritt, men kunne ikke fjernes pga at dem skulle ha betalt for å fjerne det.. Irriterer meg, for det var så mye dritt der. :mad:

Lenke til kommentar

8545196[/snapback]

Hvis du tror det, er det bare å skanne pc'en din, f.eks. AdAware, Spybot Search & Destroy, SAS også et fint AV , f.eks. Avast, AVG, Nod32(trial,eller kjøp).

Spybot Search & Destroy

AdAware

avast! antivirus

SUPERAntiSpyware

AVG Free

Nod32

-HTG

8545401[/snapback]

Jeg har prøvd noen av dem programmene, har fjerna det jeg kan., men så prøvde jeg å laste ned Spydoctor, og scanna pc'n min.. Den fant masse dritt, men kunne ikke fjernes pga at dem skulle ha betalt for å fjerne det.. Irriterer meg, for det var så mye dritt der. :mad:

8545421[/snapback]

Adaware SE synest jeg er best, og de skal ikke ha betalt..

Husk å oppdatere ADAWARE SE før du scanner da

Lenke til kommentar

8545196[/snapback]

Spybot Search & Destroy

AdAware

avast! antivirus

SUPERAntiSpyware

AVG Free

Nod32

-HTG

8545401[/snapback]

8545421[/snapback]

8545438[/snapback]

Bra program det, men fjerner tydeligvis ikke alt., siden Spyware Doctor fant masse., Stod noe om Trojan, Worm og masse drit :p Sikkert for mye porr ute å går :whistle::tease:

Lenke til kommentar

8545196[/snapback]

Spybot Search & Destroy

AdAware

avast! antivirus

SUPERAntiSpyware

AVG Free

Nod32

-HTG

8545401[/snapback]

8545421[/snapback]

8545438[/snapback]

Bra program det, men fjerner tydeligvis ikke alt., siden Spyware Doctor fant masse., Stod noe om Trojan, Worm og masse drit :p Sikkert for mye porr ute å går :whistle::tease:

8545450[/snapback]

Spywaredoctor er bare tull, har lastet ned fullversjon (pirat :whistle: )

Det var ikke slik at den fjernet det, kom bare melding om at det ikke kunne fjernes.

Merkeligste er at samme problemene kom frem etter en formatering, og pcn hadde engang ikke vært på nettet :mad:

Lenke til kommentar

8545196[/snapback]

Spybot Search & Destroy

AdAware

avast! antivirus

SUPERAntiSpyware

AVG Free

Nod32

-HTG

8545401[/snapback]

8545421[/snapback]

8545438[/snapback]

8545450[/snapback]

Spywaredoctor er bare tull, har lastet ned fullversjon (pirat :whistle: )

Det var ikke slik at den fjernet det, kom bare melding om at det ikke kunne fjernes.

Merkeligste er at samme problemene kom frem etter en formatering, og pcn hadde engang ikke vært på nettet :mad:

8545476[/snapback]

Åja, faen vet ikke hva jeg skal gjøre :( er det dyrt å renske pc'n hos et firma? Vet om et lite firma nærme her jeg bor.. Noen anelse om hva det kan koste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...