gorefeast Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Ny på forumet, og med fotograferingens artige verden Bare kom med kritikk, da jeg er ny så trengs både positiv og negativ kritikk Tatt en litt fuktig kveld i bulgaria P.S. Er det andre måter/plasser som anbefales for å poste bilder her? Endret 5. mai 2007 av gorefeast Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg skjønner ikke helt politikken fra moderatorene. Denne tråden har tydeligvis en dårlig emnetittel, mens denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=760613&s=akam.no er visst grei. Begge er bygget opp på følgende måte: Bilde - preposisjon - substantiv. Jeg har store vansker med å se forskjellen. Hvilke tråder dere slår ned på virker vilkårlig. Poenget er at vi brukere blir forvirra av dette. La meg føye til at jeg har forståelse for at dere ikke får med dere alt. EDIT: Jeg ser nå at jeg har brutt med forumetiketten ved å kommentere modersatorinnlegget. Beklager. Mvh Timm Typo Endret 5. mai 2007 av fototim Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Tråden hadde en dårlig emnetittel i sted, derav posten til moderatoren. Brukeren endret emnetittelen i etterkant, men posten til moderatoren har ikke blitt fjernet. Hva bildet angår, er jeg veldig usikker. Føler at motivet er veldig interessant, men blir fremstilt litt dårlig. De kraftige refleksjonene trekker ned litt, men ellers så er det meste greit. Komposisjonen er veldig fin. Endret 5. mai 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg liker bildet, men jeg føler at det er tatt på feil tid av døgnet. Refleksjonene tyder på at det er høylys dag ute, og jeg forbinder heller barer med kvelden/natten. Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg liker bildet, men jeg føler at det er tatt på feil tid av døgnet. Refleksjonene tyder på at det er høylys dag ute, og jeg forbinder heller barer med kvelden/natten. 8545739[/snapback] Som jeg skrev under bildet er det tatt en fuktig kveld en sen kveld faktisk, men det var en del lamper i baren, som ga refleksjoner. Takker for tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hvordan får du til de avrundede kantene og den sorte rammen rundt, det gjorde seg. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Stilig bilde men synes at det rød og gule til venstre ødelagte litt. Lenke til kommentar
gorefeast Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Hvordan får du til de avrundede kantene og den sorte rammen rundt, det gjorde seg. 8547284[/snapback] Brukte frame funksjonen i PhotoFiltre enig med deg 2mmy91 med det røde og gule, men kunne liksom ikke rydde bort fra bardisken, da de brukte det kontinuerligt. For det var veldig gode drinker Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Tråden hadde en dårlig emnetittel i sted, derav posten til moderatoren. Brukeren endret emnetittelen i etterkant, men posten til moderatoren har ikke blitt fjernet. 8545623[/snapback] Jeg var nok litt trøtt i går kveld som ikke forsto dette. Mvh Tim Typo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå