Gå til innhold

Bilde fra bardisken

Anbefalte innlegg

Ny på forumet, og med fotograferingens artige verden :)

Bare kom med kritikk, da jeg er ny så trengs både positiv og negativ kritikk :thumbup:

timefordrinksoj3.jpg

Tatt en litt fuktig kveld i bulgaria ;)

P.S.

Er det andre måter/plasser som anbefales for å poste bilder her?

Endret av gorefeast
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke helt politikken fra moderatorene. Denne tråden har tydeligvis en dårlig emnetittel, mens denne https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=760613&s=akam.no er visst grei. Begge er bygget opp på følgende måte: Bilde - preposisjon - substantiv. Jeg har store vansker med å se forskjellen. Hvilke tråder dere slår ned på virker vilkårlig. Poenget er at vi brukere blir forvirra av dette.

La meg føye til at jeg har forståelse for at dere ikke får med dere alt.

EDIT: Jeg ser nå at jeg har brutt med forumetiketten ved å kommentere modersatorinnlegget. Beklager.

Mvh Timm Typo

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Tråden hadde en dårlig emnetittel i sted, derav posten til moderatoren. Brukeren endret emnetittelen i etterkant, men posten til moderatoren har ikke blitt fjernet.

Hva bildet angår, er jeg veldig usikker. Føler at motivet er veldig interessant, men blir fremstilt litt dårlig. De kraftige refleksjonene trekker ned litt, men ellers så er det meste greit. Komposisjonen er veldig fin.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Jeg liker bildet, men jeg føler at det er tatt på feil tid av døgnet. Refleksjonene tyder på at det er høylys dag ute, og jeg forbinder heller barer med kvelden/natten.

8545739[/snapback]

Som jeg skrev under bildet er det tatt en fuktig kveld ;)

en sen kveld faktisk, men det var en del lamper i baren, som ga refleksjoner.

Takker for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Hvordan får du til de avrundede kantene og den sorte rammen rundt, det gjorde seg.

8547284[/snapback]

Brukte frame funksjonen i PhotoFiltre :)

enig med deg 2mmy91 med det røde og gule, men kunne liksom ikke rydde bort fra bardisken, da de brukte det kontinuerligt. :D

For det var veldig gode drinker ;)

Lenke til kommentar
Tråden hadde en dårlig emnetittel i sted, derav posten til moderatoren. Brukeren endret emnetittelen i etterkant, men posten til moderatoren har ikke blitt fjernet.

8545623[/snapback]

Jeg var nok litt trøtt i går kveld som ikke forsto dette.

Mvh Tim Typo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...