nets Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Tror du må bruke nettet, for det ikke er noen antenner i norge som sender BBC desverre. Endret 5. mai 2007 av Nets Lenke til kommentar
nets Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Du kan jo se listen her over kanalene som sendes i norge: http://www.dabdigitalradio.no/default.aspx...container_id=17 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 trodde DAB tok ned fra satelitt jeg, men jeg vet det ikke da. Takk for svaret Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan man høre på f.eks: Østlandsendingen om man kjører i Finnmark (hvis DAB dekning)? Eller er det stedsbundet hva man får inn av regionsendinger? Lenke til kommentar
nets Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er stedsbundet tror jeg, er ikke sikker men tror ikke far får inn andre regionale radiokanaler på DAB radioen sin i bilen. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kan man høre på f.eks: Østlandsendingen om man kjører i Finnmark (hvis DAB dekning)?Ja, alle kanaler som nevnt i oversikten som Nets refererer til kan høres der hvor det er dekning for DAB-radio. Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kan man høre på f.eks: Østlandsendingen om man kjører i Finnmark (hvis DAB dekning)?Ja, alle kanaler som nevnt i oversikten som Nets refererer til kan høres der hvor det er dekning for DAB-radio. 8556864[/snapback] Det var kjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå