Gå til innhold

Verdens kraftigste spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uten tvil Flashpoint - Resistance, eneste spillet jeg har klart å få memory dump på... :D

Satte på 6xSmoothVision, 16xAnisotropisk Filtrering, 1280x1024x32, Very High detail, Visibility på 3000, dæven så pent... (datt til ca. 30-40fps) Her måtte jeg prøve enda litt mer, satte Visibility til 5000, enda feter ble det, men så datt framen til 1 og vips, memory dump...

Flashpoint - Resitance er ufattelig krevende, mye utregning av posisjoner. Kan sammenlignes med Flysimulatorer, de og krever et monster...

Des, OUT!

Lenke til kommentar
Hvis et spill får memory dumps har du enten for lite ram eller så er spillet dårlig programmert / har bugs.

Til dels enig, men:

Intel P4-2.4Ghz

DDR 512MB

SwapFil på 2Gig

Abit IT7 MAX

Radeon 9700 Pro

RAID 0 - 2x40Gb Maxtor ATA133

Ingen sinke med andre ord, men Flashpoint - Resistance får maskinen til å knele ved maks innstillinger...

Des, OUT!

Lenke til kommentar
Battlefield 1942 hakka noe helt vanvittig på min maskin med maks grafikk...

Asus P4B533-V

P4 2.53 @ 3.02 Boxed

512 MB Corsair XMS 3200

GF4 Ti4200

3DMark: 13488

Da er det vel noe galt? Spillet kjørte smooth på den gamle maskinen min med T-Bird 1000Mhz, 640MB SD-RAM og GeForce4 Ti4200 128mb... Og det var med ALT av grafikk på MAX

Så du påstår altså at i 2048x1500 (eller noe sånt) med ALT på max, full FSAA +++ så gikk BF42 smooth på en T-bird 1000?? Hvor mye skal du ha for den maskinen, jeg kjøper den!

Uhm... nesten så jeg tror på kim_a55 her!! BF1942 gjik smooth på Duron 750 Mhz min også!! :D ... Takla ikke så mange spillere da, men ellers helt konge! :o

Lenke til kommentar

Jepp OFP resistance og Morrowind begynte å stresse maskinen min noe voldsomt. Jeg begynte å få opp mange bluescreener og skjønte etterhvert at det var ugler i mosen her.

Løsning: nytt skjermkort.

Det hjalp lite at jeg hadde 512 DDR ram når skjermkortet var klar for pensjonering.

Lenke til kommentar

Jeg har Doom 3 demon, og jeg må si at den ikke imponerte meg noe særlig. Jeg har 2.2MHz AMD, ATI Radeon 9700 PRO, 1GB RAM, 120 GB HD og 19'' skjerm.

Jeg synes at grafikken ikke er noe nyskapende. Den er bare glatt, og har masse lyseffekter. Ser man etter ser monstrene veldig rare ut, og blod og gørr ser latterlig ut. Jeg håper fullversjonen blir bedre. Jeg er skuffet.

Det med mest krevende spill. Mange rare forslag her, gitt. (BF1942???). Splinter Cell virker lovende til en kraftig PC. Har demoen til PC, og har spillet til xbox, hvor jeg har RGB-kabel, så spillet rocker. Men det spillet du får mest ut av med en kraftig pr. dags dato er "unreal Tournament 2003". Dette har den flotteste, glatteste, mest detaljrike grafikken jeg har sett til nå. (Max på alt grafikkmessig). Lys fungerer også bra. Gå for UT.

Harrison

Lenke til kommentar
Jeg har Doom 3 demon, og jeg må si at den ikke imponerte meg noe særlig. Jeg har 2.2MHz AMD, ATI Radeon 9700 PRO, 1GB RAM, 120 GB HD og 19'' skjerm.

Det er jo bare en alpha-demo, det er fortsatt lang vei igjen.

Mange rare forslag her, gitt. (BF1942???).

Kan ikke alle dere som kjører BF42 smooth på max grafikk poste hvor mange fps dere får (Maks oppløsning (2048x1500 eller.no), maks details, maks FSAA osv) og 3Dmark score?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...