saluttknall Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei! Noen her som vet om hvor jeg kan laste ned programmer som lar meg lage min egen nettradio og som kan hostes på internet uten html kunskaper? Det ville også være fint om det lot seg gjøre å snakke gjennom en slik, hva er det det heter? Mikrofon i denne programmet. Kanskje dette var litt dårlig forklaring på hva jeg er ute etter, men jeg poster likevel. Hilsen Saluttknall Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skal du lage noe slikt som nordicradio? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Hva er nordicradio? Har aldri hørt om det jeg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hva er nordicradio? Har aldri hørt om det jeg. 8545150[/snapback] http://www.nordicradio.no/07/ Start webradioen dems, var det slik du mente? Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Nei, jeg mente vel egentlig mer og starte min egen framfor og bli med i et team av folk som streber for samme kanal. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Nei, jeg mente vel egentlig mer og starte min egen framfor og bli med i et team av folk som streber for samme kanal. 8545379[/snapback] Jeg bare lurte på om det var slik lydstreaming du mente jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå