Jaqu711 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Min Samling: Oblivion Rainbow six: Vegas Gears of War Superman Returns (...Ugh ) Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 The Darkness Crackdown Saints Row Shadowrun Bioshock Two Worlds Halo 3 skate. Assassins Creed Endret 16. november 2007 av Jaqu711 Lenke til kommentar
vadesign Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Jeg har følgende spill: - Assassins Creed - Battlefield 2: Modern Combat - Bioshock - Burnout Revenge - Call of Duty 3 - Call of Duty 4 - Dead Rising - Dead or alive 4 - Fifa 07 - Forza 2 Motorsport - Gears of War - Ghost Recon Advanced Warfighter 2 - Gudfaren - Halo 3 - Kameo - Need For Speed Carbon - Oblivion - The Orange Box - Perfect Dark - Saints Row - Skate - Rainbow Six Vegas - Viva Pinata - Ridge Racer 6 Skal kjøpe: - Mass Efect - Kane & Lynch +++ Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Spillene i min lille samling: Need For Speed Carbon Need For Speed Most Wanted Forza Motorsport 2 Project Gotham Racing 3 Project Gotham Racing 4 Ridge Racer 6 Halo 3 Viva Pinata Colin McRae DiRT The Orange Box ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Ingen som våger å poste sine brente samlinger eller ? føler kompisene mine med 360 har minst 30+ spill.. Endret 16. november 2007 av Pheonix Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Ingen som våger å poste sine brente samlinger eller ? føler kompisene mine med 360 har minst 30+ spill.. kan jo være brente spill selvom det ikke står.. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Får legge opp de spillene jeg har også da: Sports: - Fight Night round 3 - Pro Evolution 6 - PES 2008 - Tiger Woods PGA Tour '08 - FIFA World Cup - SKATE - THPS Project 8 Bilspill: - Colin McRae Dirt - Test Drive /Tidligere Eier: Gaz West) FPS: - FEAR - Call of Duty 3 - Call of Duty 4: Modern Warfare - Orange Box - Bioshock - Halo 3 TPS - Gears of War - Lost Planet Tactical Shooters: - Rainbow Six: Las Vegas - Ghost Recon - Ghost Recon 2 - Gears of War Free Roam Action: - Saints Row - Crackdown RPG/Adventure: - Oblivion - Two Worlds Stealth: - Splinter Cell: Double Agent - Hitman bloodmoney - Assassins Creed Party: - Guitar Hero II Har hatt ca. 20 spill til men de er solgt/byttet bort så hadde vært kjekt å hatt de her også. Har bestilt 4 spill til som kommer neste uke: - Mass Effect - FEAR Files - Naruto: Ultimate Ninja - Kane & Lynch Gjør som Gaz West og slenger med et bilde: Endret 16. november 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-122769 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Gears of war Crackdown Call of duty 4 Saints row Halo 3 Dead Rising TH project 8 skate Burnout revenge Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 COD 4 Halo 3 Bioshock FIFA 08 Skate. Virtua Tennis 3 Gears of War Test Drive Unlimited Fight Night Round 3 PES 6 COD 3 Crackdown Need For Speed: Carbon Tony Hawk's Projekt 8 Dead Rising Splinter Cell: Double Agent PGR3 Hitman: Blood Money Amped 3 Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 - Half Life 2: The Orange Box - Gears of War - Moto GP 07 - Halo 3 - Call Of Duty 2 - Bioshock - Need For Speed: Cabon Gears of War er nok helt klart det beste spillet jeg har kjøpt. Koste meg utrolig med deg gjennom Campaign og enda mer i alle de timene jeg har spilt på LIVE som jeg fortsatt gjør. Koste meg like mye med Bioshock, men i og med at Bioshock ikke har noen LIVE så blir Gears of War bedre. I dag blir jeg også eieren av Assassins Credd da pappa kommer hjem med det fra USA. Noe som blir sinnsykt fett Og neste fredag blir det MASS EFFECT . Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 (endret) Dette er mine spill: Assasins Creed fikk jeg igår:D Fifa 2006 er vel det beste sports spillet til 360 i mine øyne. Foresten så har jeg vunnet Transformers The Game, Har ikke åpnet det opp enda.. Men i følge reviews så suger det skikkelig. Så kanskje jeg tar det med til GAME og bytter det mot et annet spill Endret 17. november 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
funkiee Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Spill jeg har COD4 (runna igår, noe kort men ellers drit bra) fear files condenmed smack down vs raw nfsc jericho skate spiderman flatout fifa 07 pgr4 fight night 3 stuntman ignition call of duty airborn halo3 orange box hot wheels earth defence force cnc3 rayman dirt def jam shadowrun strangehold darkness crackdown hour of victory two worlds pes 2008 bioshock vf 5 fear tony hawk og Assassin's Creed som jeg har begynt på nå. virker jævli bra spill jeg skal skaffe meg next er Mass effect Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Spill jeg harCOD4 (runna igår, noe kort men ellers drit bra) fear files condenmed smack down vs raw nfsc jericho skate spiderman flatout fifa 07 pgr4 fight night 3 stuntman ignition call of duty airborn halo3 orange box hot wheels earth defence force cnc3 rayman dirt def jam shadowrun strangehold darkness crackdown hour of victory two worlds pes 2008 bioshock vf 5 fear tony hawk og Assassin's Creed som jeg har begynt på nå. virker jævli bra spill jeg skal skaffe meg next er Mass effect Oj. Det var en imponerende liste! Lenke til kommentar
schism Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Mine spill: Perfect Dark Zero Project Gotham Racing 3 Kameo Codenmed Amped 3 Fifa 06 Fifa 07 Fifa 08 Oblivion GRAW GRAW 2 Far Cry Colin McRae Dirt Guitar Hero 2 Viva Pinata Gears of War The Orange Box Rainbow Six Las Vegas Halo 3: Legendary Edition Bioshock: Collector Edition Lost Planet: Collector Edition Tony Hawk Project 8 Splinter Cell Lego Star Wars 2 Prey Fight Night round 3 Need for Speed: most wanted King Kong COD 2 COD 3 Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Ingen som våger å poste sine brente samlinger eller ? føler kompisene mine med 360 har minst 30+ spill.. Vel.. di som har brente spill på 360 blir bana fra live.. Jeg gidder ikke å remse opp alle brente spilla på PS1 min er alt for mange Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Har i hylla nå: Call of Duty 2 Call of Duty 4 Gears of War Skate Guitar Hero 2 Project Gotham Racing 3 Project Gotham Racing 4 Oblivion Condemned Raibow Six Vegas Ghost Recon AW Ghost Recon AW2 Halo 3 Solgt: Bioshock THP8 THAW Call of Duty 3 NFS Most Wanted Quake 4 Amped 3 Prey Flatout: UC Perfect Dark Zero NBA 06 Splinter Cell DA DiRT Crackdown Table Tennis Saints Row Kommer ikke på flere i farta, sikker noen jeg har glemt Angrer litt på at jeg solgte noen av de spillene Men akk, masse spill som skal kjøpes i disse tider uansett! Skal kjøpes: The Orange Box Mass Effect Assassin's Creed Guitar Hero 3 THPG (kanskje ) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Oblivion NFS Most Wanted COD2 COD4 Forza2 litt av en samling, begynner jeg å bli for gammel? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Telletråd, stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg