kaaasen Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg fikk med en recovery cd med en gammel ibm maskin jeg hadde, som formaterte hd'n, la inn ALT automatisk igjen slik at alt var riktig konfigurert. Det jeg lurer på er om det er mulig å lage en slik en selv, for en hjemmebygd maskin, med de nyeste driverene osv (som er tilgjenglig når cden brennes) Mvh Kim André Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Ikke noe problem i det hele tatt det. Ta en titt på PowerQuest Drive Image eller Norton Ghost. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 hmm...greieste måten er feks og bruke Norton Ghost 2003. Først legger du inn alt, med nyeste drivere til alle kort. så tar du et image av det med Ghost og lager på en eller flere CD'er, eller en skjult partisjon. som kan aktiveres ved feks og trykke F11 (som HP maskiner har). bruk www.google.com og leit litt Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jupp, som de andre sier: Det går fint an. Har gjort det selv med Driveimage, og skal faktisk teste om det funker i løpet av et par dager, da windows er fokka igjen. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 OBS! Vær varsom med firmware på DVD/ CD-RW etc. og deretter legge det gamle 'ghostet' oppå ny firmware. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 OBS! Vær varsom med firmware på DVD/ CD-RW etc. og deretter legge det gamle 'ghostet' oppå ny firmware. ?? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 Men....vil jeg da få muligheten til at CD'n automatisk formaterer HD'n og legger inn "Ghostet" så alt blir slik det var når det var nyinstallert? Noen som vet om en guide av et eller annet slag til dette? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 OBS! Vær varsom med firmware på DVD/ CD-RW etc. og deretter legge det gamle 'ghostet' oppå ny firmware. ?? Hva, Forsto du ikke det? Om du har oppdatert firmware etter at du laget en ghost, Bør du ghoste en gang til for å være sikker på at du ikke får problemer på grunn av firmwaren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå