Fjoslen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Heihei, dete prosjektet er et databord i tre som skal bære den nye HW'n jeg skal kjøpe inn. Det blir å lages i tre med hobbyplate til topp og 2"x2" (Tror jeg) til føtter. Og målene er 165cmx60cmx75cm (LxBxH) Legg merke til at jeg hadde begynt før jeg kom på tanken ti å legge det ut her :S Det som skal gjøres: -Lakke 2 ganger. (Tror 1 holder) -Pussing etter første lakking. (Ikke visst 1 holder) -Sette på antiripe knotter. -Sette det på rommet mitt. Det som er gjort: -Sget til hobbyplata og føttene. -Pusset første gang. -Sparklet. -Skrudd fast føtter. -Malt 2 strøk. Komentarer her! Endret 9. mai 2007 av DeDDi Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Update 6/5-07 Nå har jeg malt første strøk og håper det tørker fort! Noen Bilder: Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Update 9/5-07 Har nå malt 2 strøk og da er det vel bare lakken igjen, Jeg lar dette bli en bildeløs update siden det er ganske så likt strøk 1 bildene. Og kan bare beklage siden jeg ikke holdt fristen min, hadde lovd update igår men sånn ble det altså ikke Menmen kan noen lage scetchup bilder?og kontakte meg over PM? Målene er 165cmx60cmx75cm (LxBxH) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå