Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye Ford Mondeo

Anbefalte innlegg

Lansering og kampanje.

Noen må føle seg lurt her.

Ser man får en Titanium til Trend pris....26.000.- i diferanse.. :hmm:

Håper at Trend kjøperene får tilbakevirkende prisreduksjon.

9299447[/snapback]

Hvor ser du dette hen? Aviser?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lansering og kampanje.

9299447[/snapback]

9299475[/snapback]

Gå inn på rohneselmer.no ( kampanjetilbud )

Differansen har jeg hentet fra prislisten. Mulig det er noen andre tall hvis man går tilbudet nærmere i sømmene..

Endret av kikker
Lenke til kommentar
Lansering og kampanje.

9299447[/snapback]

9299475[/snapback]

9299501[/snapback]

OK. Men så spørs det om ikke bilen i så fall er 100% ferdigprutet og så er man vel omtrent like langt ... Men morsomt å høre om noen som har kjøpt der spør dem ...

Lenke til kommentar

Når man ser hvor engasjerte folket er her, har jeg lyst til å gi Dallas en applaus for det han eller hun har satt igang... :w00t:

9297405[/snapback]

Takker for den kikker, men årsaken til at dette har blir en såpass verdifull forum for oss skyldes alle bidragsyterne her inne. I så måte er jo kikker en stor bidragsyter ettersom han nå leder med antall innlegg :)

Jeg er veldig enig i at innholdet i denne tråden, er mer verdifull en tester, skryt fra selgere etc. Nå finnes det jo flere diskusjonsforum vedr bil på nettet, men jeg kan vanskelig tenke meg at de finnes noe tilsvarende som vår tråd mtp antall innlegg, nytte detaljer etc.

Lenke til kommentar
Lansering og kampanje.

9299447[/snapback]

9299475[/snapback]

Differansen har jeg hentet fra prislisten. Mulig det er noen andre tall hvis man går tilbudet nærmere i sømmene..

9299501[/snapback]

Kunne jo vært artig å høre hva som ligger i beskrivelsen "RS Edition" også, som de sier er betegnelsen på bilen.....

Lenke til kommentar
Lansering og kampanje.

9299447[/snapback]

Ser det gjelder en 'RS-edition' -så man er vel da ganske låst mht til utstyr - gear etc?.. Men likevel, som Trend-kjøper føler man seg sånn umiddelbart litt småsnytt.. prisen å betale for å handle raskt :ohmy:

Ser dog ut til å gjelde kun R-Selmer og jeg har handlet et helt annet sted i landet.. får trøste meg meg med det :cool: ..

Er jo slik verden er også noen ganger, den TV'n du kjøpte til 10.000 idag er på tilbud til 6000 dagen etter.. :roll: :!:

Lenke til kommentar
Lansering og kampanje.

9299447[/snapback]

9299475[/snapback]

9299501[/snapback]

Dersom man konfigurerer egen bil hos http://www.rohneselmer.no/, vil man se at det står at introduksjonstilbudet varte til 15 August 2007.

Ser også at man for ytterligere 16.000kr til kunne oppgradere til Titanium-X.

En Titanium-X, STV, 130hk manuell (helt std, ikke noe ekstrautstyr)), er da oppgitt til:

kampanjepris: 330.000

Normalpris:346.000

Du sparer: 16.000

Her var det ikke 26.000 å spare.

Lenke til kommentar

Når man ser hvor engasjerte folket er her, har jeg lyst til å gi Dallas en applaus for det han eller hun har satt igang... :w00t:

9297405[/snapback]

Takker for den kikker, men årsaken til at dette har blir en såpass verdifull forum for oss skyldes alle bidragsyterne her inne. I så måte er jo kikker en stor bidragsyter ettersom han nå leder med antall innlegg :)

Jeg er veldig enig i at innholdet i denne tråden, er mer verdifull en tester, skryt fra selgere etc. Nå finnes det jo flere diskusjonsforum vedr bil på nettet, men jeg kan vanskelig tenke meg at de finnes noe tilsvarende som vår tråd mtp antall innlegg, nytte detaljer etc.

9299525[/snapback]

Har tatt meg i selv å bli imponert over engasjementet her inne. Det er jo en tråd, slik denne er i nåværende form, alle skulle lest igjennom før bestilling av bil.

På en måte skulle en nesten ønske at bestilling av bil skulle foregå nå, etter å ha lest igjennom alle disse innleggene. Da hadde nok kanskje noen valg blitt anderledes enn hva de er på bilen...men bare kanskje. Er jo faktisk slik at det ikke er noe jeg virkelig savner av utstyr på bilen, så det hadde vel blitt noen "kjekt å ha" endringer bare.

Så jeg får jo bare henge meg på, og takke Dallas for å ha startet tråden, og alle andre for bidragene her inne. Har blitt mye interessant lesing, selv etter at bilen har kommet i hus!

Lenke til kommentar

9297405[/snapback]

9299525[/snapback]

Det er vel noen her som tenker kvalitet fremfor kvantitet.. :!:

Har helt klart prøvd å holde meg bak trådstarteren, men har desverre ramlet inn i en sykemelding, og kone pendler. Så det er forklaringen... :blush:

Men igjen, de fleste her har jo kjørt mange mil under forskjellige forhold med forskjellige bilmerker. Som igjen gir ett godt vurderingsgrunnlag, når man diskuterer kjøreglede, nytte og teknikk.

Lenke til kommentar

9297405[/snapback]

9299525[/snapback]

Så det betyr vel at Dallas er den som forsyner seg først av koldtbordet når årets Mondeo-julebord står for tur :D

Lenke til kommentar
Så det betyr vel at Dallas er den som forsyner seg først av koldtbordet når årets Mondeo-julebord står for tur  :D

9299655[/snapback]

Undertegnede og Jxl er med :D

Og når det gjelder dilemmaet og frustrasjonen ang valg av utstyr så har vi nå kommet til enighet og det er igjen husefred i heimen....

Til Jxl sin store glede så har han nå fått 'tillatelse' til å bestille Safetech- pakka...

Så ser dere en TitX Stv Panther Black fykende i 100 km/t over fartsdumper på Østlandet om et halvt års tid så er det bare han som har gått amok med sportsknappen :eek:

Lenke til kommentar
Så det betyr vel at Dallas er den som forsyner seg først av koldtbordet når årets Mondeo-julebord står for tur  :D

9299655[/snapback]

Undertegnede og Jxl er med :D

Og når det gjelder dilemmaet og frustrasjonen ang valg av utstyr så har vi nå kommet til enighet og det er igjen husefred i heimen....

Til Jxl sin store glede så har han nå fått 'tillatelse' til å bestille Safetech- pakka...

Så ser dere en TitX Stv Panther Black fykende i 100 km/t over fartsdumper på Østlandet om et halvt års tid så er det bare han som har gått amok med sportsknappen :eek:

9299780[/snapback]

Fornuftig - meget glad på Jxl sine vegne :D

...og selvsagt glad på dine vegne også FruJxl :thumbup:

Lenke til kommentar
Lansering og kampanje.

9299447[/snapback]

9299475[/snapback]

9299501[/snapback]

Dersom man konfigurerer egen bil hos http://www.rohneselmer.no/, vil man se at det står at introduksjonstilbudet varte til 15 August 2007.

Ser også at man for ytterligere 16.000kr til kunne oppgradere til Titanium-X.

En Titanium-X, STV, 130hk manuell (helt std, ikke noe ekstrautstyr)), er da oppgitt til:

kampanjepris: 330.000

Normalpris:346.000

Du sparer: 16.000

Her var det ikke 26.000 å spare.

9299633[/snapback]

Oppklarende

Hentet tallene fra prislisten. 1/4-07 som Bilia og R.S. bruker. (brukte)

Trend stv. 130M......314.000.-(kampanjepr. 318.600.-) Oppjustert.

Titanium stv.130m..340.000.- (normalpr. 334.600.-) Nedjustert.

Da blir diffen. ca. 16.000.-

Antar at det var de prisene man møtte når man handlet for noen mnd. siden.

Endret av kikker
Lenke til kommentar

Falt tilfeldigvis inn på denne tråden i min søk etter info om nye mondeo, kanonbra at det finnes et slikt forum spesielt nå når jeg går å venter på min nye Mondeo

Er utålmodig av natur og går snart på veggene etter å ventet hele 5 uker spesielt når jeg ikke har noen fast dato og forhandlern kunne ikke love noe mer en "en gang i oktober"

Er det noen som vet om man forsatt kan stole på 3 mnd leveringstid?

Ellers er det en moderat modell jeg har bestilt:

1,8 125 Hk TDCI, Trend pakke + "intro" (Motor og kupe varmer, el. sete, lettmetall). I tillegg valgte jeg Seagrey, sølv takrails, mørke ruter bak, skvett framme og bak) cruise k og regnsensor. Endte på 340`synes det er bra med bil for penga. Ikke det råeste av ustyr men i forhold til min gamle doning så blir dette i kvante sprang inn i fremtiden

Var usikker på fargevalget og setter pris på alle bildene jeg har funnet her som har beroliget meg veldig

Lenke til kommentar

Fatman33

Har du fått noen løsning på alarmen..?

Har sjekket litt rundt selv. Det leveres jo forskjellige alarmpakker, som man kan kode originalnøklene til, som samtidig går på sentrallåsene.

Hang meg litt opp i kupesensoren pga. hunden, men den er egentlig bare overflødig så lenge man ikke har cabriolet. Alarmen har gått lenge før de kommer seg inn i bilen.

Men igjen, det hadde vært kjekt å ha det på computeren.

Endret av kikker
Lenke til kommentar
Falt tilfeldigvis inn på denne tråden i min søk etter info om nye mondeo, kanonbra at det finnes et slikt forum spesielt nå når jeg går å venter på min nye Mondeo 

Er utålmodig av natur og går snart på veggene etter å ventet hele 5 uker  spesielt når jeg ikke har noen fast dato og forhandlern kunne ikke love noe mer en "en gang i oktober"

1,8 125 Hk TDCI, Trend pakke + "intro" (Motor og kupe varmer, el. sete, lettmetall). I tillegg valgte jeg Seagrey, sølv takrails, mørke ruter bak, skvett framme og bak) cruise k og regnsensor. Endte på 340`synes det er bra med bil for penga. Ikke det råeste av ustyr men i forhold til min gamle doning så blir dette i kvante sprang inn i fremtiden

Var usikker på fargevalget og setter pris på alle bildene jeg har funnet her som har beroliget meg veldig

9300411[/snapback]

Velkommen skal du være i det gode selskap :)

Hadde vært fint om du kunne lagt inn bilen din i vår samleoversikt.

Leveringstid er litt bingo har vi erfart, men det kan virke som om at modellene med færrest utstyr var de som hadde kortest leveringstid i begynnelsen. Om det er slik nå vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Er utålmodig av natur og går snart på veggene etter å ventet hele 5 uker  spesielt når jeg ikke har noen fast dato og forhandlern kunne ikke love noe mer en "en gang i oktober"

9300411[/snapback]

Velkommen i 'Trend-klubben' -nå er vi 3 tror jeg :cool: -ser ut for meg som du har fått grei pris uten at jeg har studert det inngående.

I aug er det ferie på fabrikken, så hvis bilen din ikke er prod allerede (noe som er lite trolig selvsagt siden du venter) så er nok okt en gang en riktig antydning.. Ventetida kan bli lang, men du får nyte å vite at du venter på noe flott! -særlig fargen hehe :thumbup:

Endret av jora
Lenke til kommentar

9300411[/snapback]

Velkommen i 'Trend-klubben' -nå er vi 3 tror jeg :cool: -ser ut for meg som du har fått grei pris uten at jeg har studert det inngående.

I aug er det ferie på fabrikken, så hvis bilen din ikke er prod allerede (noe som er lite trolig selvsagt siden du venter) så er nok okt en gang en riktig antydning.. Ventetida kan bli lang, men du får nyte å vite at du venter på noe flott! -særlig fargen hehe :thumbup:

9300550[/snapback]

Ser ut som om den ekslusive klubben ble litt mindre ja ;-). Da har også faktisk 100% av Trend-folket bestilt i SeaGrey ... Må nesten beholde den fargen da ;)

Har ikke noen indikasjoner på at det er noe spesielt urealistisk med oktober om din selger har gitt deg det som estimat. Tror leveringstidene de oppgir er greie, men de får jo lange leveringstider på bestillinger som gjøres i disse dager da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...