durabit Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Fin bil, men de felgene er ikke helt min smak. Lenke til kommentar
Jxl Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nå som endel har kjørt rundt i sin nye mondeo en stund; hvordan er erfaringene med IVDC? En tinge er å teste det under prøvekjøring, en annen ting er hvordan det fungerer over tid. Blir kjøreopplevelsen bedre, bruker man det eller "glemmer" man at det er der? Jeg sitter og venter på min nye mondeo men er usikker på om jeg vil endre bestillingen og ta med IVDC også..... Har heller ikke BI-Xenon... Erfaringer? Fatman, de felgene er helt min smak. Har bestilt de samme selv på 18" Angående leveringstid, leste at fabrikken i Genk produserer 1200 biler (Mondeo, S-Max, Galaxy) i døgnet! Ford må ha solgt utrolig mye når man hører det nå er 6-8 måneders leveringstid på Mondeo for oss her i Norge. Lenke til kommentar
Titanium-XXX Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Nå som endel har kjørt rundt i sin nye mondeo en stund; hvordan er erfaringene med IVDC? En tinge er å teste det under prøvekjøring, en annen ting er hvordan det fungerer over tid. Blir kjøreopplevelsen bedre, bruker man det eller "glemmer" man at det er der? Jeg sitter og venter på min nye mondeo men er usikker på om jeg vil endre bestillingen og ta med IVDC også..... Har heller ikke BI-Xenon... Erfaringer? Fatman, de felgene er helt min smak. Har bestilt de samme selv på 18" Angående leveringstid, leste at fabrikken i Genk produserer 1200 biler (Mondeo, S-Max, Galaxy) i døgnet! Ford må ha solgt utrolig mye når man hører det nå er 6-8 måneders leveringstid på Mondeo for oss her i Norge. 9261418[/snapback] De felgene er 110% MIN SMAK også! (bestilit dem selv på 18" jeg og). Lenke til kommentar
Pellepedal Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har heller ikke BI-Xenon... Erfaringer? Jeg har Bi-Xenon på min og jeg er vanvittig fornøyd med disse lysene. Har kjørt mye kveld/natt og det er en helt ny verden. Jeg trodde ikke forskjellen var så stor. Min varmeste anbefaling på disse!! Pellepedal Lenke til kommentar
durabit Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har heller ikke BI-Xenon... Erfaringer? Jeg har Bi-Xenon på min og jeg er vanvittig fornøyd med disse lysene. Har kjørt mye kveld/natt og det er en helt ny verden. Jeg trodde ikke forskjellen var så stor. Min varmeste anbefaling på disse!! Pellepedal 9261700[/snapback] Jeg har også Bi-xenon på min nye bil. Det er dyrt men kjekt å ha hvis en kjører i mye mørkt høstvær med regn som vi har her på vestlandet. Lenke til kommentar
Deshpremi Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 På onsdag så legger jeg også inn bestilling på en ny Mondeo (gleder meg ): Mondeo Titanium X Tdci 130 HK stv. med full RS styling. Ser ut som det blir følgende utstyr: - Reservehjul - mini - Bakkestartshjelp - Alufelger - 18" - Nøkkel - nøkkelfri adkomst og start. - Takrails - metallfarvet. - Mørktonet glass. - Hovedlys - Bi-xenon. - Sportsfjæring. - Metallic lakk. - Vinterhjul 16" u/pigg. - Fartsholder (cruise control). - Komfortpakke (intropakke). - Takrails metallfarvet - 8-veis el. justering av seter inkl. minne. - Regnsensor og auto. avblendbart bakspeil. - Navigasjon - Avansert. - Komplett styling, skjørter og hekk spoiler. Fargen står mellom Tonic, Blue Ambition og Ink Blue - har ikke bestemt meg enda, noen råd? Er det andre som har bestilt med styling, eventuelt om det finnes noen bilder? Lenke til kommentar
kikker Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) På onsdag så legger jeg også inn bestilling på en ny Mondeo (gleder meg ): Mondeo Titanium X Tdci 130 HK stv. med full RS styling. Ser ut som det blir følgende utstyr: - Reservehjul - mini - Bakkestartshjelp - Alufelger - 18" - Nøkkel - nøkkelfri adkomst og start. - Takrails - metallfarvet. - Mørktonet glass. - Hovedlys - Bi-xenon. - Sportsfjæring. - Metallic lakk. - Vinterhjul 16" u/pigg. - Fartsholder (cruise control). - Komfortpakke (intropakke). - Takrails metallfarvet - 8-veis el. justering av seter inkl. minne. - Regnsensor og auto. avblendbart bakspeil. - Navigasjon - Avansert. - Komplett styling, skjørter og hekk spoiler. Fargen står mellom Tonic, Blue Ambition og Ink Blue - har ikke bestemt meg enda, noen råd? Er det andre som har bestilt med styling, eventuelt om det finnes noen bilder? 9263893[/snapback] Var ved å bestille stylingpakken, men den kom på +/- 25000.- synes det var i det drøyeste laget. Siden jeg har bestilt ACC var de ikke sikre på om det gikk med grillen. RS. stylingen er den med 18" felger, og hva må du betale for den...? Virker som alle står igjen med fargevalg...Ville gått for en mørk farge for å få ett utrykk i fronten. (selvfølgelig min personlige mening) Endret 12. august 2007 av kikker Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen som har bilde av rs-stylinga? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Må si fronten så mye bedre ut enn rumpa på de bildene i første post. Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Noen som har bilde av rs-stylinga? 9264132[/snapback] http://www.fordmondeo.org/forum/showtopic.php?tid/746310/ Finnes noen bilder av en med RS-styling der. Tror det innlegg nr. 5 Lenke til kommentar
Deshpremi Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg prioriterte styling så får jeg en litt annerledes bil da jeg tror den nye Mondeo blir et veldig vanlig syn i trafikken om 3-4 måneder og utover. Jeg "får" et introsett, dvs. en av stylingsettene som er tiltenkt Ford forhandlerne. Fikk det for kr. 19.000 inkl. lakkering og montering. Tenkte jeg skulle ta meg en tur til kaia i Oslo for å se på Mondeo lageret - for å avgjøre fargevalget. Ønsker ikke Panther Black, Sea Grey eller Machine Silver - rett og slett fordi det blir mange Mondeoer med disse fargene. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg prioriterte styling så får jeg en litt annerledes bil da jeg tror den nye Mondeo blir et veldig vanlig syn i trafikken om 3-4 måneder og utover. Trur du får igjen for det beløpet du ga ekstra for stylingsettet når du skal selge igjen. De difuserne på bakfangern så fet ut. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 En liten positiv og gjennomtenkt detalj: På alle andre biler jeg har hatt er det slik at når en bruker spyleren så tar viskerne noen sveip og ferdig med det. Deretter spruter det vann fra viskerblader eller panser opp på vinduet og en må ta et ekstra manuelt "visk". På Monedeoen tar viskerne 3 sveip, et lite opphold og til slutt et 4. sveip. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja, den detaljen er konge. Fins også på Saab (i hvert fall 900S, og sikkert senere Saaber og) Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 og audi gjør det samme.+ sikkert mange andre av litt nyere dato. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) ahh, shit, me misforsto, trudde han mente lyktene :!: Endret 12. august 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
mondeoman Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Fargen står mellom Tonic, Blue Ambition og Ink Blue - har ikke bestemt meg enda, noen råd? 9263893[/snapback] Jeg så en stv. i Tonic og ble veldig positivt overrasket over hvor bra den så ut. Den klart fineste jeg har sett blant de lyse fargene. Ellers er jeg tilhenger av Sea Grey, som mange andre Lenke til kommentar
LISE1966 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Hei Alle, jeg er ny til forumet og har et par spørsmål, har tittet på Mondeo/Passat i et par mnd nå, skal ha firmabil med maxbeløp 400.000,- vil ha stasjonsvogn og diesel - Tror valget faller på nye mondeo da jeg er litt lei å se at "alle" kjører passat. Her virker det som at de fleste liker titanium fremfor ghia? Jeg heller mot en titanium selv, og var en runde med en venninne på lørdag, innom ford i drammen og røhne og selmer på sandvika - fikk veldig dårlig service begge steder, riktignok hadde selgerene mye å gjøre men det tok laaang tid (ca.20min) før noen tok kontakt. Har noen her hatt en kjempe god kjøpsopplevelse? (gjerne i Bærum/Oslo vest, jeg jobber på skøyen). Mvh Lise Endret 12. august 2007 av LISE1966 Lenke til kommentar
pappa75 Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har selv handlet hos Røhne i Sandvika, og fikk god service der. Tror noe av hemmeligeten ligger i å ta turen på dager hvor de ikke har alle hender fulle (dagtid)... De selger også Ford på Bilia på Fornebu, men det kan jo hende at Ford får samme service der som de andre merkene de har hatt har fått tidligere. Renault lå vel så og si på bunn når det gjaldt service etc., noe jeg selv kan skrive under på og som gjorde at jeg ikke valgte dem da jeg skulle handle nå. Lenke til kommentar
Jxl Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Har også handlet hos Røhne i Sandvika og har vært veldig fornøyd med servicen så langt. Anbefaling fra meg. Jeg sjekket litt rundt hos flere forhandlere og fikk også best tilbud og raskest tilbakemelding fra Røhne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå