Fatman33 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 fatman33 Teknisk på Ford sier den er grei, selgeren sier den er grei..hvorfor i h.... er den ikke med da. Har hund, så da var den alarmen genial. Man kan velge bort innvendig alarm, og da kan man låse med hunden i bilen. 9237329[/snapback] Akkurat samme grunn til at jeg ville ha den originale alarmen hvor du kan styre kupesensorene fra kjørecomputeren. Er spent på å se hva som kan tilbys av ettermontering fra Defa....kjenner ikke hva de har av alarmer godt nok. 9237390[/snapback] Hva sa de hos din forhandler når du etterlyste alarmen. Kontaktet de Ford for å sjekke om det var ett problem, om ikke en punchefeil..? 9237427[/snapback] Jeg fikk beskjed om at det var alarm på bilen da jeg hentet den ut, men det var jo først etter at jeg konfererte med instruksjonsboken at jeg fant ut at de innvendige sensorene manglet...hvorpå da de tok bilen inn og sjekket og fant ut at alarmen ikke var der. Forhandler/selger hadde lagt inn bestilling med alarm inkludert, så hvorvidt det var en punchefeil eller noe annet vet jeg ikke. Det har jeg heller ikke engasjert meg i for å finne ut av. Lenke til kommentar
kikker Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 fatman33 Teknisk på Ford sier den er grei, selgeren sier den er grei..hvorfor i h.... er den ikke med da. Har hund, så da var den alarmen genial. Man kan velge bort innvendig alarm, og da kan man låse med hunden i bilen. 9237329[/snapback] Akkurat samme grunn til at jeg ville ha den originale alarmen hvor du kan styre kupesensorene fra kjørecomputeren. Er spent på å se hva som kan tilbys av ettermontering fra Defa....kjenner ikke hva de har av alarmer godt nok. 9237390[/snapback] Hva sa de hos din forhandler når du etterlyste alarmen. Kontaktet de Ford for å sjekke om det var ett problem, om ikke en punchefeil..? 9237427[/snapback] Jeg fikk beskjed om at det var alarm på bilen da jeg hentet den ut, men det var jo først etter at jeg konfererte med instruksjonsboken at jeg fant ut at de innvendige sensorene manglet...hvorpå da de tok bilen inn og sjekket og fant ut at alarmen ikke var der. Forhandler/selger hadde lagt inn bestilling med alarm inkludert, så hvorvidt det var en punchefeil eller noe annet vet jeg ikke. Det har jeg heller ikke engasjert meg i for å finne ut av. 9237495[/snapback] Skjønner..skal ikke mase mer om alarmen. Men du har fått bilen innen rimelig tid, så etter tilbakemeldingene dine, hvirker det som bilen lever opp til forventningene. Lurer på åssen det føles når min bil endelig kommer. Har liksom levd igjennom alle scenarierer her i forumet... sikkert ett ordentlig antiklimaks. Lenke til kommentar
pokingdevice Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har bestilt nøkkelfri adkomst og start og el. seter med minne. Er det sånn at dørene låser seg opp og setene og speil stiller seg inn etter nøkkelen, eller må en trykke på knappen på setet? Lenke til kommentar
Fatman33 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 [skjønner..skal ikke mase mer om alarmen. Men du har fått bilen innen rimelig tid, så etter tilbakemeldingene dine, hvirker det som bilen lever opp til forventningene. Lurer på åssen det føles når min bil endelig kommer. Har liksom levd igjennom alle scenarierer her i forumet... sikkert ett ordentlig antiklimaks. 9237619[/snapback] Hehe...tar det ikke som masing. Er bare heller det at det var jeg som ble litt oppgitt over hele greia når de sa de ikke kunne ettermontere den. Har nå lett igjennom Defa's sider, og kan ikke se at de har noen tilsvarende funksjon på sine alarmer (her nå følsomheten i kupeen settes ved installasjon). Svarte. Du skal nok ikke bekymre deg så mye for følelsen når du får egen bil. Den kommer garantert til å være bra uansett. +'ene veier glatt opp -'ene. Lenke til kommentar
kikker Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har bestilt nøkkelfri adkomst og start og el. seter med minne.Er det sånn at dørene låser seg opp og setene og speil stiller seg inn etter nøkkelen, eller må en trykke på knappen på setet? 9237752[/snapback] Skal minne være noe vits, skal den vel stille seg etter den aktuelle nøkkel som aktiverer døren. Har ikke bestillt minne, da det ville forsinke min levering da jeg bestillte bilen. Antar at noen av Ghiafolkene som har fått bilen kan svare på det.. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har bestilt nøkkelfri adkomst og start og el. seter med minne.Er det sånn at dørene låser seg opp og setene og speil stiller seg inn etter nøkkelen, eller må en trykke på knappen på setet? 9237752[/snapback] Det stiller seg inn når du åpner bilen med nøkkelen. Knappene på setet bruker du bare for å lagre innstillingen første gang (still inn og hold f.eks knapp 1 inne til du hører et pip), eller hvis en annen enn den med nøkkel skal kjøre. Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har bestilt nøkkelfri adkomst og start og el. seter med minne.Er det sånn at dørene låser seg opp og setene og speil stiller seg inn etter nøkkelen, eller må en trykke på knappen på setet? 9237752[/snapback] Det stiller seg inn når du åpner bilen med nøkkelen. Knappene på setet bruker du bare for å lagre innstillingen første gang (still inn og hold f.eks knapp 1 inne til du hører et pip), eller hvis en annen enn den med nøkkel skal kjøre. 9239233[/snapback] Noen som vet om det fortsatt er forsinkelser på el.sete m/minne som ekstrautsyr? Lenke til kommentar
pokingdevice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Takk for svar. Dallas: jeg bestilte bil for et par dager siden, selger sa ingenting om dette. Lenke til kommentar
kikker Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har bestilt nøkkelfri adkomst og start og el. seter med minne.Er det sånn at dørene låser seg opp og setene og speil stiller seg inn etter nøkkelen, eller må en trykke på knappen på setet? 9237752[/snapback] Det stiller seg inn når du åpner bilen med nøkkelen. Knappene på setet bruker du bare for å lagre innstillingen første gang (still inn og hold f.eks knapp 1 inne til du hører et pip), eller hvis en annen enn den med nøkkel skal kjøre. 9239233[/snapback] Noen som vet om det fortsatt er forsinkelser på el.sete m/minne som ekstrautsyr? 9239287[/snapback] Mener det skal være tilgjengelig nå. Var egentlig tilgjengelig når jeg bestilte, men kunne forsinke bilen ut fra min estimerte produksjon. Ser det er luftet noen ytringer ang. Tit.grill på Ghiaen. Har ikke studert det så nøye men ser nå at Ghiaen blir ikke så "mean" som Tit.X. Øvre grillen blir liksom litt forfinet, mens nedre grill mangler ett eller annet uttrykk. Det skal sies at mitt første møte med Nye Mondeo var fronten på Titaniumen, som igjen lurte meg inn for å sjekke den nærmere. Og resten av historien er behøvlig luftet her. Ser også på samlelisten, at Tit.X er overreprensentert. Lenke til kommentar
Pette Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heng dere på og legg til egen bil ved å trykke "svar" på dette innlegget, og legg så til nye data på ny linje inne i selve innlegget, så får vi en fin samleoversikt. Håper ikke formateringen blir alt for uoversiktlig. Ta med nick, karosseri, utstyrsnivå, motor/gir, farge utv./innv., samt viktigste ekstra, fullpris og leveringsdato. Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07 bilsjuk-Stv- Tit - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07 hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07 Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07? Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther Bl.- Navi,Cruise,k.pakke,8-veis sete,tonede ruter, 18" felg,spoiler,h.feste,rails,regnsensor,v.dekk på alu - 384 - Okt/Nov 07 tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07 KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07. Eppen-stv-Titx-130M Sea Grey-komfort-18"-keyless-rail-spoiler-xenon-cc-sotet- 390' Feil levert i juli, ny dato Okt 07 Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07 Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart - endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07 Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07. TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des. poskare-Stv-TitX-130A-Panther-Navi-Komfort-Safetech-Keyless-BiXenon-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm+++ -ukjent fullpris- okt/nov´07 GeirOr - Stv - TitX-130M Sort-18", BiXenon -Hekkspoiler-Navi-Komfort-El-Takluke-Rails-Keyless-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm(DEFA)-390.000,- Sept Willi-5dr.-Titx-130A-sølv/sort-Komf.Safet.Navi++-450`-om3-?uker Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt larsse -4dr.titx-130A sea grey . 18"Komf.mørke ruter. CC. fått 2/7 milsluker - 5dr combi Titanium - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt Lomper - stv- titX... alt utstyr som er mulig Pellepedal - stv- Ghia - 140M - 17" - Panther - Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli pohorne - Stv - Tit - 130A -Thunder grey - Komfort pakke - 8 veis førersete - Cruise kontroll - Regnsensor - Takrails metallfarvet - Skvettlapper foran - Avtagbart hengerfeste - Ekstra flipkey - 374' (inkl rabatt) - levering før desember jf selger. ARETHY - Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,- 9216665[/snapback] pette Stv. 130M- panther. komfortpakke - sportspakke- mørktonet glass- BiXenon - cruis - navi - 8 v.sete (minne) - 8 v.sete passasjer-rails - Hundegitter -++ sept/okt 07 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aZoCA0qb Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heng dere på og legg til egen bil ved å trykke "svar" på dette innlegget, og legg så til nye data på ny linje inne i selve innlegget, så får vi en fin samleoversikt. Håper ikke formateringen blir alt for uoversiktlig. Ta med nick, karosseri, utstyrsnivå, motor/gir, farge utv./innv., samt viktigste ekstra, fullpris og leveringsdato. Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07 bilsjuk-Stv- Tit - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07 hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07 Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07? Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther Bl.- Navi,Cruise,k.pakke,8-veis sete,tonede ruter, 18" felg,spoiler,h.feste,rails,regnsensor,v.dekk på alu - 384 - Okt/Nov 07 tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07 KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07. Eppen-stv-Titx-130M Sea Grey-komfort-18"-keyless-rail-spoiler-xenon-cc-sotet- 390' Feil levert i juli, ny dato Okt 07 Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07 Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart - endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07 Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07. TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des. poskare-Stv-TitX-130A-Panther-Navi-Komfort-Safetech-Keyless-BiXenon-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm+++ -ukjent fullpris- okt/nov´07 GeirOr - Stv - TitX-130M Sort-18", BiXenon -Hekkspoiler-Navi-Komfort-El-Takluke-Rails-Keyless-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm(DEFA)-390.000,- Sept Willi-5dr.-Titx-130A-sølv/sort-Komf.Safet.Navi++-450`-om3-?uker Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt larsse -4dr.titx-130A sea grey . 18"Komf.mørke ruter. CC. fått 2/7 milsluker - 5dr combi Titanium - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt Lomper - stv- titX... alt utstyr som er mulig 9193996[/snapback] 9194205[/snapback] Pellepedal -stv- Ghia - 140M - 17" - Panther- Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli 9211904[/snapback] ARETHY, Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,- 9214774[/snapback] Beirut: tit x stv, 130M6, Panther, mørke ruter, komfort pk, spoiler,rails, skvettlapper bak/foran, soltak, hundegitter, el.sete, cruise, regnsensor, sportsfjæring, familiepakke, bakkestart, avt.hengerfest, kjerringlift. Best 25.6, levering usikkert. Lenke til kommentar
jora Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heng dere på og legg til egen bil ved å trykke "svar" på dette innlegget, og legg så til nye data på ny linje inne i selve innlegget, så får vi en fin samleoversikt. Håper ikke formateringen blir alt for uoversiktlig. Ta med nick, karosseri, utstyrsnivå, motor/gir, farge utv./innv., samt viktigste ekstra, fullpris og leveringsdato. Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07 bilsjuk-Stv- Tit - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07 hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07 Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07? Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther Bl.- Navi,Cruise,k.pakke,8-veis sete,tonede ruter, 18" felg,spoiler,h.feste,rails,regnsensor,v.dekk på alu - 384 - Okt/Nov 07 tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07 KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07. Eppen-stv-Titx-130M Sea Grey-komfort-18"-keyless-rail-spoiler-xenon-cc-sotet- 390' Feil levert i juli, ny dato Okt 07 Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07 Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart - endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07 Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07. TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des. poskare-Stv-TitX-130A-Panther-Navi-Komfort-Safetech-Keyless-BiXenon-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm+++ -ukjent fullpris- okt/nov´07 GeirOr - Stv - TitX-130M Sort-18", BiXenon -Hekkspoiler-Navi-Komfort-El-Takluke-Rails-Keyless-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm(DEFA)-390.000,- Sept Willi-5dr.-Titx-130A-sølv/sort-Komf.Safet.Navi++-450`-om3-?uker Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt larsse -4dr.titx-130A sea grey . 18"Komf.mørke ruter. CC. fått 2/7 milsluker - 5dr combi Titanium - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt Lomper - stv- titX... alt utstyr som er mulig 9193996[/snapback] 9194205[/snapback] Pellepedal -stv- Ghia - 140M - 17" - Panther- Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli 9211904[/snapback] ARETHY, Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,- 9214774[/snapback] Beirut: tit x stv, 130M6, Panther, mørke ruter, komfort pk, spoiler,rails, skvettlapper bak/foran, soltak, hundegitter, el.sete, cruise, regnsensor, sportsfjæring, familiepakke, bakkestart, avt.hengerfest, kjerringlift. Best 25.6, levering usikkert. 9240877[/snapback] jora - 5d.kombi - Trend -2,0 130Diesel - Auto - Cruise - Seagrey - Avtb.h.feste - Sony Stereo - Motorvarmer -Hentes IDAG! (09.08.07) Lenke til kommentar
pukkelrygg Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heng dere på og legg til egen bil ved å trykke "svar" på dette innlegget, og legg så til nye data på ny linje inne i selve innlegget, så får vi en fin samleoversikt. Håper ikke formateringen blir alt for uoversiktlig. Ta med nick, karosseri, utstyrsnivå, motor/gir, farge utv./innv., samt viktigste ekstra, fullpris og leveringsdato. Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07 bilsjuk-Stv- Tit - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07 hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07 Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07? Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther Bl.- Navi,Cruise,k.pakke,8-veis sete,tonede ruter, 18" felg,spoiler,h.feste,rails,regnsensor,v.dekk på alu - 384 - Okt/Nov 07 tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07 KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07. Eppen-stv-Titx-130M Sea Grey-komfort-18"-keyless-rail-spoiler-xenon-cc-sotet- 390' Feil levert i juli, ny dato Okt 07 Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07 Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart - endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07 Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07. TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des. poskare-Stv-TitX-130A-Panther-Navi-Komfort-Safetech-Keyless-BiXenon-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm+++ -ukjent fullpris- okt/nov´07 GeirOr - Stv - TitX-130M Sort-18", BiXenon -Hekkspoiler-Navi-Komfort-El-Takluke-Rails-Keyless-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm(DEFA)-390.000,- Sept Willi-5dr.-Titx-130A-sølv/sort-Komf.Safet.Navi++-450`-om3-?uker Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt larsse -4dr.titx-130A sea grey . 18"Komf.mørke ruter. CC. fått 2/7 milsluker - 5dr combi Titanium - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt Lomper - stv- titX... alt utstyr som er mulig 9193996[/snapback] 9194205[/snapback] Pellepedal -stv- Ghia - 140M - 17" - Panther- Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli 9211904[/snapback] ARETHY, Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,- 9214774[/snapback] Beirut: tit x stv, 130M6, Panther, mørke ruter, komfort pk, spoiler,rails, skvettlapper bak/foran, soltak, hundegitter, el.sete, cruise, regnsensor, sportsfjæring, familiepakke, bakkestart, avt.hengerfest, kjerringlift. Best 25.6, levering usikkert. 9240877[/snapback] jora - 5d.kombi - Trend -2,0 130Diesel - Auto - Cruise - Seagrey - Avtb.h.feste - Sony Stereo - Motorvarmer -Hentes IDAG! (09.08.07) 9240972[/snapback] Pukkelrygg: stv titX,130M6,Panther,18",Familiepakke,Fartsholder,Komfortpakke,Metallic lakk,Mørktonet glass,Takrails, avt. hengerfeste,Alarm,Bi-xenon,Spoiler, lev NOV 07(?) Lenke til kommentar
pokingdevice Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heng dere på og legg til egen bil ved å trykke "svar" på dette innlegget, og legg så til nye data på ny linje inne i selve innlegget, så får vi en fin samleoversikt. Håper ikke formateringen blir alt for uoversiktlig. Ta med nick, karosseri, utstyrsnivå, motor/gir, farge utv./innv., samt viktigste ekstra, fullpris og leveringsdato. Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07 bilsjuk-Stv- Tit - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07 hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07 Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07? Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther Bl.- Navi,Cruise,k.pakke,8-veis sete,tonede ruter, 18" felg,spoiler,h.feste,rails,regnsensor,v.dekk på alu - 384 - Okt/Nov 07 tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07 KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07. Eppen-stv-Titx-130M Sea Grey-komfort-18"-keyless-rail-spoiler-xenon-cc-sotet- 390' Feil levert i juli, ny dato Okt 07 Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07 Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart - endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07 Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07. TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des. poskare-Stv-TitX-130A-Panther-Navi-Komfort-Safetech-Keyless-BiXenon-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm+++ -ukjent fullpris- okt/nov´07 GeirOr - Stv - TitX-130M Sort-18", BiXenon -Hekkspoiler-Navi-Komfort-El-Takluke-Rails-Keyless-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm(DEFA)-390.000,- Sept Willi-5dr.-Titx-130A-sølv/sort-Komf.Safet.Navi++-450`-om3-?uker Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt larsse -4dr.titx-130A sea grey . 18"Komf.mørke ruter. CC. fått 2/7 milsluker - 5dr combi Titanium - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt Lomper - stv- titX... alt utstyr som er mulig 9193996[/snapback] 9194205[/snapback] Pellepedal -stv- Ghia - 140M - 17" - Panther- Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli 9211904[/snapback] ARETHY, Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,- 9214774[/snapback] Beirut: tit x stv, 130M6, Panther, mørke ruter, komfort pk, spoiler,rails, skvettlapper bak/foran, soltak, hundegitter, el.sete, cruise, regnsensor, sportsfjæring, familiepakke, bakkestart, avt.hengerfest, kjerringlift. Best 25.6, levering usikkert. 9240877[/snapback] jora - 5d.kombi - Trend -2,0 130Diesel - Auto - Cruise - Seagrey - Avtb.h.feste - Sony Stereo - Motorvarmer -Hentes IDAG! (09.08.07) 9240972[/snapback] Pukkelrygg: stv titX,130M6,Panther,18",Familiepakke,Fartsholder,Komfortpakke,Metallic lakk,Mørktonet glass,Takrails, avt. hengerfeste,Alarm,Bi-xenon,Spoiler, lev NOV 07(?) 9241419[/snapback] Pokingdevice - stv-titx-130m6-panther-18"-mørkttonet glass-nøkkelfri adk. og start- el sete m/minne-kjerringlift-soltak-tilhfeste-fartsholder-handsfree blåtann. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 hm snakker dere om hvordan utstyr dere har bestilt på bilene deres nå ? Lenke til kommentar
pohorne Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heng dere på og legg til egen bil ved å trykke "svar" på dette innlegget, og legg så til nye data på ny linje inne i selve innlegget, så får vi en fin samleoversikt. Håper ikke formateringen blir alt for uoversiktlig. Ta med nick, karosseri, utstyrsnivå, motor/gir, farge utv./innv., samt viktigste ekstra, fullpris og leveringsdato. Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07 bilsjuk-Stv- Tit - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07 hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07 Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07? Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther Bl.- Navi, Cruise,k.pakke, 8-veis sete,tonede ruter, 18" felg,spoiler, h.feste, rails, regnsensor, v.dekk på alu - 384 - Okt/Nov 07 tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07 KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07. Eppen - Stv - Titx - 130M - Sea Grey-komfort - 18" - keyless - rail - spoiler - xenon - cc - sotet - 390' Feil levert i juli, ny dato Okt 07 Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07 Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart - endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07 Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07. TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des. poskare - Stv - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - Safetech - Keyless - BiXenon - M.ruter - Keyless - 8v.sete - Alarm+++ - ukjent fullpris - okt/nov´07 GeirOr - Stv - TitX-130M - Sort-18", BiXenon - Hekkspoiler - Navi - Komfort - El-Takluke - Rails - Keyless - M.ruter - Keyless - 8v.sete -Alarm(DEFA) - 390.000,- Sept Willi - 5dr - TitX - 130A - sølv/sort - Komf.Safet - Navi++ - 450' - om3-?uker Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey - ACC- Keyless Ent - Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim - Komfortp- ++++ - 435' - Sept/Okt larsse - 4dr - TitX - 130A - sea grey - 18" - Komf - mørke ruter - CC. fått 2/7 milsluker - 5dr combi Tit - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt Lomper - Stv - TitX - ... alt utstyr som er mulig Pellepedal - Stv- Ghia - 140M - 17" - Panther - Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli pohorne - Stv - Tit - 130A -Thunder grey - Komfort pakke - 8 veis førersete - Cruise kontroll - Regnsensor - Takrails metallfarvet - Skvettlapper foran - Avtagbart hengerfeste - Ekstra flipkey - 374' (inkl rabatt) - levering før desember jf selger. ARETHY - Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,- pette Stv. 130M- panther. komfortpakke - sportspakke- mørktonet glass- BiXenon - cruis - navi - 8 v.sete (minne) - 8 v.sete passasjer-rails - Hundegitter -++ sept/okt 07 Beirut - Stv - TitX - 130M6, Panther, mørke ruter, komfort pk, spoiler,rails, skvettlapper bak/foran, soltak, hundegitter, el.sete, cruise, regnsensor, sportsfjæring, familiepakke, bakkestart, avt.hengerfest, kjerringlift. Best 25.6, levering usikkert. jora - 5d.kombi - Trend -2,0 130Diesel - Auto - Cruise - Seagrey - Avtb.h.feste - Sony Stereo - Motorvarmer -Hentes IDAG! (09.08.07) Pukkelrygg - Stv - TitX - 130M6 - Panther -18" -Familiepakke - Fartsholder - Komfortpakke - Metallic lakk - Mørktonet glass - Takrails - avt. hengerfeste - Alarm - Bi-xenon - Spoiler - lev NOV 07(?) Lenke til kommentar
Neonleon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Heng dere på og legg til egen bil ved å trykke "svar" på dette innlegget, og legg så til nye data på ny linje inne i selve innlegget, så får vi en fin samleoversikt. Håper ikke formateringen blir alt for uoversiktlig. Ta med nick, karosseri, utstyrsnivå, motor/gir, farge utv./innv., samt viktigste ekstra, fullpris og leveringsdato. Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07 bilsjuk-Stv- Tit - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07 hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07 Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07? Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther Bl.- Navi, Cruise,k.pakke, 8-veis sete,tonede ruter, 18" felg,spoiler, h.feste, rails, regnsensor, v.dekk på alu - 384 - Okt/Nov 07 tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07 KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07. Eppen - Stv - Titx - 130M - Sea Grey-komfort - 18" - keyless - rail - spoiler - xenon - cc - sotet - 390' Feil levert i juli, ny dato Okt 07 Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07 Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart - endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07 Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07. TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des. poskare - Stv - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - Safetech - Keyless - BiXenon - M.ruter - Keyless - 8v.sete - Alarm+++ - ukjent fullpris - okt/nov´07 GeirOr - Stv - TitX-130M - Sort-18", BiXenon - Hekkspoiler - Navi - Komfort - El-Takluke - Rails - Keyless - M.ruter - Keyless - 8v.sete -Alarm(DEFA) - 390.000,- Sept Willi - 5dr - TitX - 130A - sølv/sort - Komf.Safet - Navi++ - 450' - om3-?uker Erlends -stv- TitX -130M- Seagrey - ACC- Keyless Ent - Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim - Komfortp- ++++ - 435' - Sept/Okt larsse - 4dr - TitX - 130A - sea grey - 18" - Komf - mørke ruter - CC. fått 2/7 milsluker - 5dr combi Tit - Panther - 130M - sportspk./senket/bakspoiler/17"Y - vinter 16" alu - komfortpk. - h.feste - 344' minus 20' firmarabatt - 1.okt Lomper - Stv - TitX - ... alt utstyr som er mulig Pellepedal - Stv- Ghia - 140M - 17" - Panther - Mørkeruter - BiXenon - Parkvarmer - Komfortpk - el.sete m/minne - parksens. 370" mottat juli pohorne - Stv - Tit - 130A -Thunder grey - Komfort pakke - 8 veis førersete - Cruise kontroll - Regnsensor - Takrails metallfarvet - Skvettlapper foran - Avtagbart hengerfeste - Ekstra flipkey - 374' (inkl rabatt) - levering før desember jf selger. ARETHY - Stv, Ghia X, 130A, Panther, Mørkeruter, Bi Xenon, Komfortpk., H.feste, Hekkspoiler, Ventilerte forseter, Oppvarmet baksete, Nøkkelfri adkomst, Cd magasin, Takrails metall, 18" Y-eiket sommer, 16" 7x2eiket vinter, Skvettlapper foran, El.soltak, Aut.nivåreg, Bagasjeromsgardin, Okt/Nov, 390,- pette Stv. 130M- panther. komfortpakke - sportspakke- mørktonet glass- BiXenon - cruis - navi - 8 v.sete (minne) - 8 v.sete passasjer-rails - Hundegitter -++ sept/okt 07 Beirut - Stv - TitX - 130M6, Panther, mørke ruter, komfort pk, spoiler,rails, skvettlapper bak/foran, soltak, hundegitter, el.sete, cruise, regnsensor, sportsfjæring, familiepakke, bakkestart, avt.hengerfest, kjerringlift. Best 25.6, levering usikkert. jora - 5d.kombi - Trend -2,0 130Diesel - Auto - Cruise - Seagrey - Avtb.h.feste - Sony Stereo - Motorvarmer -Hentes IDAG! (09.08.07) Pukkelrygg - Stv - TitX - 130M6 - Panther -18" -Familiepakke - Fartsholder - Komfortpakke - Metallic lakk - Mørktonet glass - Takrails - avt. hengerfeste - Alarm - Bi-xenon - Spoiler - lev NOV 07(?) 9242986[/snapback] Neonleon - Stv - Tit - 130M6 - SeaGrey - Komfortpakke - sportspakke - sikkerhetspakke - cruise - regnsensor - 8v sete med minne - skvettlapper foran/bak - Bi-Xenon - Mørktonet glass - levering ukjent Lenke til kommentar
Neonleon Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har bestilt en Sea Grey stasjonsvogn, men har blitt mer og mer usikker på fargevalget... noen som har bilde med denne lakken? Lenke til kommentar
MrBeach Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Har bestilt en Sea Grey stasjonsvogn, men har blitt mer og mer usikker på fargevalget... noen som har bilde med denne lakken? 9244232[/snapback] Se det første bildet her: http://www.amotor.no/nyhet/bilnyheter/ford...flyttebil/39698 Min favorittfarge på nye Mondeo! Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Min favorittfarge på nye Mondeo! 9244332[/snapback] Blir det noe bestilling da MrBeach? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå