poskare Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Ford hadde ikke produsert 1 bil enda med alarm. Jeg skippet dette, og fikk forkortet leveringstid fra November til September. Jeg får samtidig ettermontert en DEFA alarm fra bilforhandler til samme pris. 9185149[/snapback] Men vil DEFA da fungere med Keyless Entry? Hvis ikke får man jo en alarmbryter, og da faller jo hensikten med Keyless Entry bort....?!? Så du hadde keyless i ordren din...er det keyless start? Endret 1. august 2007 av poskare Lenke til kommentar
Willi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heng dere på og legg til egen bil ved å trykke "svar" på dette innlegget, og legg så til nye data på ny linje inne i selve innlegget, så får vi en fin samleoversikt. Håper ikke formateringen blir alt for uoversiktlig. Ta med nick, karosseri, utstyrsnivå, motor/gir, farge utv./innv., samt viktigste ekstra, fullpris og leveringsdato. Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07 bilsjuk-Stv- Tit - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07 hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07 Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07? Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther Bl.- Navi,Cruise,k.pakke,8-veis sete,tonede ruter, 18" felg,spoiler,h.feste,rails,regnsensor,v.dekk på alu - 384 - Okt/Nov 07 tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07 KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07. Eppen-stv-Titx-130M Sea Grey-komfort-18"-keyless-rail-spoiler-xenon-cc-sotet- 390' Feil levert i juli, ny dato Okt 07 Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07 Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart - endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07 Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07. TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des. poskare-Stv-TitX-130A-Panther-Navi-Komfort-Safetech-Keyless-BiXenon-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm+++ -ukjent fullpris- okt/nov´07 GeirOr - Stv - TitX-130M Sort-18", BiXenon -Hekkspoiler-Navi-Komfort-El-Takluke-Rails-Keyless-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm(DEFA)-390.000,- Sept Willi-5dr.-Titx-130A-sølv/sort-Komf.Safet.Navi++-450`-om3-?uker Lenke til kommentar
Fatman33 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er det til Fredagen du får bilen Fatmann?Håper du kan fikse noen bilder og skrive litt om bilen etterhvert som du får kjørt den. 9183826[/snapback] Kjørte forbi forhandler i dag, og fikk øye på denne på oppstillingsområdet deres. Ser ut til at fredagen kan stemme ja :-) Lenke til kommentar
poskare Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) For de som ikke kan vente på ny Mondeo, så tror jeg at Ford i Drammen har et par stv. og kombi/limo stående klar for salg. Sitter å ser over på Ford nå, og har lagt merke til at det står noen Mondeo´er uten skilter i ca 3 uker nå..... Er jo ikke sikker på om de er til overs, men et tips er jo å ringe å spørre.... Endret 1. august 2007 av poskare Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er det til Fredagen du får bilen Fatmann?Håper du kan fikse noen bilder og skrive litt om bilen etterhvert som du får kjørt den. 9183826[/snapback] Kjørte forbi forhandler i dag, og fikk øye på denne på oppstillingsområdet deres. Ser ut til at fredagen kan stemme ja :-) Kjempefin den Fatmann! Seagrey er virkelig en fin farge. Regner med at det er 18`på den og det er ingen tvil om at dette er pent! Lenke til kommentar
Fatman33 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kjempefin den Fatmann! Seagrey er virkelig en fin farge. Regner med at det er 18`på den og det er ingen tvil om at dette er pent! 9185820[/snapback] Ja er fornøyd med fargen selv må jeg si, ble bedre enn hva jeg hadde forestilt meg. Det er 18" som står på ja, og det skal bli artig å prøve den med denne dimensjonen. Lenke til kommentar
GeirOr Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Ford hadde ikke produsert 1 bil enda med alarm. Jeg skippet dette, og fikk forkortet leveringstid fra November til September. Jeg får samtidig ettermontert en DEFA alarm fra bilforhandler til samme pris. 9185149[/snapback] Men vil DEFA da fungere med Keyless Entry? Hvis ikke får man jo en alarmbryter, og da faller jo hensikten med Keyless Entry bort....?!? Så du hadde keyless i ordren din...er det keyless start? 9185554[/snapback] Selger sa at det ikke var problemer med å integrere dette i keyless systemet... Jeg må ha bil nå snart, og kan derfor ikke vente til alarmen blir lagt inn fra fabrikk. Får satse på at forhandler snakker sant. Har keyless start ja. Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Dags for å løpe og kjøpe siste utgave av Autofil gutter!! Autofil har kjørt strekningen Oslo - Gibraltar t/r (8036 km) på 103 timer med nye Mondeo. 10 siders repotasje om denne turen og nye Mondeo Det er også en stortest i bladet. Accord, C-klasse, Saab 9-3, Avensis, Passat og nye Mondeo. Mondeo vant selvfølgelig Endret 1. august 2007 av Dallas Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dags for å løpe og kjøpe siste utgave av Autofil gutter!! Autofil har kjørt strekningen Oslo - Gibraltar t/r (8036 km) på 103 timer med nye Mondeo. 10 siders repotasje om denne turen og nye Mondeo Det er også en stortest i bladet. Accord, C-klasse, Saab 9-3, Avensis, Passat og nye Mondeo. Mondeo vant selvfølgelig 9187813[/snapback] Sikkert fortjent seier men skjønner ikke hvorfore det var selvfølgelig. Lenke til kommentar
Dallas Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Dags for å løpe og kjøpe siste utgave av Autofil gutter!! Autofil har kjørt strekningen Oslo - Gibraltar t/r (8036 km) på 103 timer med nye Mondeo. 10 siders repotasje om denne turen og nye Mondeo Det er også en stortest i bladet. Accord, C-klasse, Saab 9-3, Avensis, Passat og nye Mondeo. Mondeo vant selvfølgelig 9187813[/snapback] Sikkert fortjent seier men skjønner ikke hvorfore det var selvfølgelig. 9187853[/snapback] "Selvfølgelig" var vel egentlig litt fleipete skrevet. Men nå vinner jo nye Mondeo stort sett alle sammenligningstester da... Lenke til kommentar
hhf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 "Selvfølgelig" var vel egentlig litt fleipete skrevet. Men nå vinner jo nye Mondeo stort sett alle sammenligningstester da... 9187921[/snapback] Kjøpte 2 blader i DK for å se tester der også og for å etterrasjonalisere litt på kjøpet. Der var Passat og Mondeo satt opp mot hverandre i en test og der vant Passaten knapt. I det andre var det Mondeo mot Passat og Avensis. Mondeoen vant denne uten å være overlegen i forhold til Passat. Avensis langt bak. Testene er kjørt med en sparsommelig utgave av Mondeoen og på 16" hjul uten sportsfjæring. Testerne var også da mest negativ til at Mondoen i deres øyne hadde blitt mindre fast og kjøreglad. Dette var begge testene opptatt av. Ellers var det lite de hadde å trekke for bortsett fra forventet bruktbilverdi. Jeg håper nå at oppsettet jeg har bestilt med 17" og sportsfjering vil kompensere litt... Lenke til kommentar
Torz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Leste beretning i siste Autofil: t/r Oslo-Gibraltar i nye Ford Mondeo. Jeg hadde nok håpet at de hadde en bedre beskrivelse av bilen. Artikkelen var i hovedsak en beskrivelse av etappene. Hadde nok også ønsket at de hadde hatt en fullrigget utgave der de kunne testet ut de ulike finessene. Testbilen hadde ikke engang nvaigasjon. For oss informasjonshungrige var det ikke så mye spennende lesning, bortsett fra at det var 4 motorjournalister som likte bilen svært godt. Det er verdt å merke seg en bemerkning, og det var at en av journalistene nok kunne tenkte seg 16" hjul isf. 17" hjul for å få noe mer gummi og fjæring. Ellers falt de rimelig godt for denne bilen, både pga. plass, kvalitet, og ikke minst design. Styringen er også veldig fin og direkte, og det er noe som gleder meg spesielt. Alt i alt har vi alle noe å se frem til, selv om enkelte må se lenger frem enn andre her på forumet. Jeg har ikke min før advent, men for en gangs skyld er ventetiden over når advent begynner. Lenke til kommentar
erlends Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Heng dere på og legg til egen bil ved å trykke "svar" på dette innlegget, og legg så til nye data på ny linje inne i selve innlegget, så får vi en fin samleoversikt. Håper ikke formateringen blir alt for uoversiktlig. Ta med nick, karosseri, utstyrsnivå, motor/gir, farge utv./innv., samt viktigste ekstra, fullpris og leveringsdato. Torz - Stv - TitX - 130A - Tonic/Inf.blue - Navi, IVDC, ACC - 493' - nov./des.07 bilsjuk-Stv- Tit - 130A - Black panther/New York - Navi, nøkkelfri,- 425´- Aug.07 hhf - Stv -Trend - 100M - SeaGrey/Delskinn- Parkvarmer, Sportpakke - 370 - Sept/Okt 07 Zettie - 5dr cbi - TitX - 130M - Tonic/Inf.blue - ALT ex seteminne&bakseteund. - Aug.07? Jxl - Stv - TitX - 130M - Panther Bl.- Navi,Cruise,k.pakke,8-veis sete,tonede ruter, 18" felg,spoiler,h.feste,rails,regnsensor,v.dekk på alu - 384 - Okt/Nov 07 tjohoi - Stv - TitX - 130A - Machine Silver - Navi - ACC - 8-veis sete - 410' - okt 07 KIKKER-Stv-TitX-130M-18"-Panther-keyless-Navi/6cd-komfort-safetechp.-El.8 pass.+++ 473'- sept/okt 07. Eppen-stv-Titx-130M Sea Grey-komfort-18"-keyless-rail-spoiler-xenon-cc-sotet- 390' Feil levert i juli, ny dato Okt 07 Dallas - Stv - Tit X - 130A - Panther black - Navi 6 cd, Cruise, oppv. baksete, mørke ruter, spoil, komforpakke, Xenon, 8 veis el sete, kjerringlift, h.feste - 410` sept 07 Fatman33 - stv - TitX - 130M - Sea Grey/Ebony - komfort - bixenon - 18" - skiboks - cc - spoiler - hf - alarm - bakkestart - endelig pris er jeg ikke 100% sikker på her og nå- 03.august kuami - stv - Tit - 130M - Thunder - Komfort/intro - 8 v.sete - krok - bl rails - m.ruter - 350`- lev okt FirstFord 5dr - TitX - 130A - Panther - Navi - Komfort - SafeTech - BiXenon - 8v fsete - Hekkspoiler - VHjul - 435' - Juli 07 Titanium-XXX 4dr-TitX - 130M - Colorado RED - Komfortpk,18",Bixenon,08 mod,sportfjæring,senket +++ 320.000 - lev okt 07. TOMSIN- stv-titx-130A, navi, sportsfjærer, 18", komfortpakke, mørke ruter,hekkspoiler, panther black, ++++ 430.000 lev nov-des. poskare-Stv-TitX-130A-Panther-Navi-Komfort-Safetech-Keyless-BiXenon-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm+++ -ukjent fullpris- okt/nov´07 GeirOr - Stv - TitX-130M Sort-18", BiXenon -Hekkspoiler-Navi-Komfort-El-Takluke-Rails-Keyless-M.ruter-Keyless-8v.sete-Alarm(DEFA)-390.000,- Sept Willi-5dr.-Titx-130A-sølv/sort-Komf.Safet.Navi++-450`-om3-?uker 9185573[/snapback] Erlends-stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt Endret 1. august 2007 av erlends Lenke til kommentar
tjohoi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Erlends-stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt 9190403[/snapback] Hei du Erlends...hva i all verden er chip Trim ? Er det fra Ford eller ? Nå ble jeg nysgjerrig nå... Lenke til kommentar
erlends Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Erlends-stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt 9190403[/snapback] Hei du Erlends...hva i all verden er chip Trim ? Er det fra Ford eller ? Nå ble jeg nysgjerrig nå... 9190534[/snapback] Tjohoi Spurte min forhandler om chip trimming, og han fortalte at de kunne skaffe dette. Men det er ikke orginal Ford chip. Han sa også at dette kunne monteres på deres verksted. Endret 1. august 2007 av erlends Lenke til kommentar
tjohoi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Erlends-stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt 9190403[/snapback] Hei du Erlends...hva i all verden er chip Trim ? Er det fra Ford eller ? Nå ble jeg nysgjerrig nå... 9190534[/snapback] Tjohoi Spurte min forhandler om chip trimming, og han fortalte at de kunne skaffe dette. Men det er ikke orginal Ford chip. Han sa også at dette kunne monteres på deres verksted. 9190603[/snapback] Du verden...og fortsatt med full garanti på bilen ? Lenke til kommentar
GeirOr Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Erlends-stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt 9190403[/snapback] Hei du Erlends...hva i all verden er chip Trim ? Er det fra Ford eller ? Nå ble jeg nysgjerrig nå... 9190534[/snapback] Tjohoi Spurte min forhandler om chip trimming, og han fortalte at de kunne skaffe dette. Men det er ikke orginal Ford chip. Han sa også at dette kunne monteres på deres verksted. 9190603[/snapback] Du verden...og fortsatt med full garanti på bilen ? 9191755[/snapback] Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe vits i å velge 140 HK modellen, da en chip til ca 4-5000 kr, ville øke 130HK modellen opp til ca 150/155HK.. Dette kunne forhandler montere for meg uten problemer! Lenke til kommentar
tjohoi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Erlends-stv- TitX -130M- Seagrey- ACC- Keyless Ent- Alarm (blir nok DEFA)- Chip Trim- Komfortp- ++++ - 435'- Sept/Okt 9190403[/snapback] Hei du Erlends...hva i all verden er chip Trim ? Er det fra Ford eller ? Nå ble jeg nysgjerrig nå... 9190534[/snapback] Tjohoi Spurte min forhandler om chip trimming, og han fortalte at de kunne skaffe dette. Men det er ikke orginal Ford chip. Han sa også at dette kunne monteres på deres verksted. 9190603[/snapback] Du verden...og fortsatt med full garanti på bilen ? 9191755[/snapback] Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe vits i å velge 140 HK modellen, da en chip til ca 4-5000 kr, ville øke 130HK modellen opp til ca 150/155HK.. Dette kunne forhandler montere for meg uten problemer! 9191924[/snapback] Jeg har også luftet dette med chipp/tuning for min forhandler, men fikk da beskjed om at garanti på bil ville bli borte...hadde jo vært trivelig med en slik ytelseøkning :-) Kommer vel helt ann på forhandler dette da. Lenke til kommentar
bilsjuk Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Leste beretning i siste Autofil: t/r Oslo-Gibraltar i nye Ford Mondeo. Jeg hadde nok håpet at de hadde en bedre beskrivelse av bilen. Artikkelen var i hovedsak en beskrivelse av etappene. Hadde nok også ønsket at de hadde hatt en fullrigget utgave der de kunne testet ut de ulike finessene. Testbilen hadde ikke engang nvaigasjon. For oss informasjonshungrige var det ikke så mye spennende lesning, bortsett fra at det var 4 motorjournalister som likte bilen svært godt. Det er verdt å merke seg en bemerkning, og det var at en av journalistene nok kunne tenkte seg 16" hjul isf. 17" hjul for å få noe mer gummi og fjæring. Ellers falt de rimelig godt for denne bilen, både pga. plass, kvalitet, og ikke minst design. Styringen er også veldig fin og direkte, og det er noe som gleder meg spesielt. Alt i alt har vi alle noe å se frem til, selv om enkelte må se lenger frem enn andre her på forumet. Jeg har ikke min før advent, men for en gangs skyld er ventetiden over når advent begynner. 9188620[/snapback] Jeg er storfornøyd med min fordleverandør her i Hedmark. bilen skulle komme først 11 august men igår fikk jeg mail fra selger om at den blir levert nå til helgen. helt topp. Da blir det en tur Lørdag eller søndag for å teste ut de forskjellige tingene i bilen og ikke minst kjenne hvordan automatgiret virker. Har kun kjørt den manuelle varianten. Legger ut bilder og div. når jeg har disse klare. Lenke til kommentar
tjohoi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Jeg er storfornøyd med min fordleverandør her i Hedmark. bilen skulle komme først 11 august men igår fikk jeg mail fra selger om at den blir levert nå til helgen.helt topp. Da blir det en tur Lørdag eller søndag for å teste ut de forskjellige tingene i bilen og ikke minst kjenne hvordan automatgiret virker. Har kun kjørt den manuelle varianten. Legger ut bilder og div. når jeg har disse klare. 9192393[/snapback] Godt å høre, blir nok en givende helg for ditt vedkommende Er forøvrig storfornøyd med min leverandør i akershus jeg også, etter så mye vakling det har vært fra meg om hva jeg skal ha og ikke ha, kunne jeg fort fått kontrakten tilsendt med et rødt kryss over i posten :-) Du får ha en herlig helg med gliset ! Endret 2. august 2007 av tjohoi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå