cptCory Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Hei er på utkikk etter chip og annen trimm til min 1991 opel astra gls 2.0i. (c20ne, om jeg ikke tar feil)Motorbytte er også aktuellt om dere kan hjelpe meg videre til sider med produkter og mer informasjon. På forhånd takk. mvh Øystein Endret 5. mai 2007 av CoreTEC Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei er på utkikk etter chip og annen trimm til min 1991 opel astra gls 2.0i. (c20ne, om jeg ikke tar feil)Motorbytte er også aktuellt om dere kan hjelpe meg videre til sider med produkter og mer informasjon. På forhånd takk. mvh Øystein 8544750[/snapback] Turbo konvertering av C20NE er en fin ting. Kan lade opptil 0.7 bar uten å måtte gjør no med motoren forusett at den er i bra stand. Får vel da ut rundt 170hester. Chip og kam er det enkleste av trim til C20NE Eller sett i en C20XE - 16v 150hk. Med denne går det temmelig kjapt. Chip til den er også et alternativ. Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 tips til hvor jeg ka nfinne sånt som en C20XE motor ? må vel ha annen gearkasse og sikkert no kraftigere bremser enn tromlene bak... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå