Gå til innhold

Hvorfor sitter du her på lørdagskvelden?

jahas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Okidoki da, la oss finne på noe spektakulært da. Hva med et fantasifullt selvmord, eller hva med et masseforumserieselvmord ...? :ph34r:

Lenke til kommentar
Okidoki da, la oss finne på noe spektakulært da. Hva med et fantasifullt selvmord, eller hva med et masseforumserieselvmord ...? :ph34r:

8546135[/snapback]

dårlig ide. tenk på de stakkarne som skal drifte stedet da, de vil jo komme på jobb uten noe å gjøre, uten noen brukere på forumet sitt.

Lenke til kommentar

8546135[/snapback]

Haha, kom på den filmen nå(husker ikke hva han heter), hvor mange hadde samla seg for selvmord, så drakk han ledern gifta først. De andre feigaut og stakk :!:

Tar du første slurken?

Lenke til kommentar

Jeg har vært ute. Hva er poenget med å bruke hele kvelden på å drikke drit?

Nei, jeg er ute på dagtid, eller tidlig kveld. Resten av tiden bruker jeg på mitt andre liv, som er her på PC'en. :p

Det jeg driver med ute er å hoppe, klatre, ta salto etc. sammen med andre folk.

Og mor og far tror jeg er fornuftig bare fordi jeg ikke drikker? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg kunne tenkt meg å dø for saken. Nå har jeg tittet ned i skrittet, og fremdelses ikke funnet saken, men hvem er nå jeg som gir opp? Jeg synes at vi alle skal konse på eventuelt hva vi måtte ha av saker, og heller lete etter gode fundamenter for repet, eller haglegevær for en morsom og informativ Russisk rulett, eller til sist, en eller annen mulighet for å skremme naboen. Hvorfor skal nå naboen ha det så trygt? Man kan fabulere over hva dusten legger i begrepet: Hjemmets lune Arne, og de av dere som har vært på et seriøst lan vil da spørre: Hvem er Arne, og hvordan kan vi drepe jævelen?

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

8546135[/snapback]

Haha, kom på den filmen nå(husker ikke hva han heter), hvor mange hadde samla seg for selvmord, så drakk han ledern gifta først. De andre feigaut og stakk :!:

Tar du første slurken?

8546161[/snapback]

Ei hand å holde i, når sola går ned ... Hvis du bare nynner den sangen av dusten fra nordnorge mens jeg utånder, er jeg villig til det meste ... :love:

Edit: Nå ble det heldigvis et salig rot med siteringen, og det er ikke min feil, såklart ... :whistle:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Fordi alle andre er ute og drikker seg drita, jeg derimot har ikke penger og har heller ikke noe imot og slappe av med litt film, pizza og litt forum på en lørdagskveld.

Eneste som er litt surt er at jeg ikke får sett "hun" i dag :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...