jahas Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ja som overskriften sier; hvorfor er DU ikke ute å surrer? Personlig er det en mattetentamen på mandag som jeg bare ikke kan feile på. Har derfor ikke noe annet valg en å "ofre" lørdagskvelden For å være helt ærlig får jeg en god følelse av å gjøre noe nyttig Er ikke lenge igjen til sommerferien så da får jeg vel heller drøme i ti minutter Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg er hjemme og slapper av, fordi jeg var ute igår.. Endret 5. mai 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg kunne sagt at det var fordi det er mattetentamen på tirsdag, men det ville vært løgn. Det er artigere å surfe forum. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har ikke bil, penger, venner, liv. Men jeg har kjerring, unga og et djelvelsk nerdete liv. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Valgte å ikke være russ, så de andre er ute med bussen sin og ruller. Samtidig har jeg en Revy jeg har filmet og må redigerer ferdig... :/ Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Skal i konfirmasjon i morra, og var i bursdag i går, så jeg orker ikke stikke ut i kveld. Dessuten fikk jeg tak i sesong 4 av Scrubs på DVD i går, som jeg er drøyt halvferdig å se. Har meg bare en liten pause, før jeg gyver løs igjen Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Har skrudd sammen ikea møbler i to dager nå, og jeg er så støl at jeg knapt orker å bevege meg ;-) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 By dyrt. Meg fattig. Warez gratis. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har sosial angst og veldig få gode venner. Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg er syk, har ikke vært noe særlig ute på 3 uker Endret 5. mai 2007 av Vorpal Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har mobilen avslått, og ble ikke bedt ut før den gikk tom for strøm på dagen i går. Gøyere med forum, ja. Så nå kan jeg se alle TV-seriene jeg henger etter på. 24, Lost og TUF s5. PB er jo ferdig for sesongen Lenke til kommentar
Zash Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sitter her å venter på damebesøk. Ingen fester på Askøy, og gidder ikke reise til byn.. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er syk, og så har min bror konf i morgen, kan skal være i Grieghallen kl 10 i morgen.. Så ingen bytur på meg.. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Laaaaang dag på jobben, og eksamener i fleng neste uke... Bytur = ikke noe lesing på mandag... Og det kan få fatale konsekvenser (1600 sider pensum på 4 dager *gulp*) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Å gud. jeg skal i bursdagsbesøk i morgen. Som om jeg ikke var blakk nok så må jeg punge ut stive lapper i hytt og dyne vær, i disse konformant tider:( Lenke til kommentar
sixx Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 jeg letet i hvertfall etter party men fant ikke noe, så siden jeg ikke har dame lenger er det like så greit å bare slappa av å gjøre noe rolig Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er bare en liten tur innom her får jeg skal ut, igjen.... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er bare en liten tur innom her får jeg skal ut, igjen.... 8545785[/snapback] Da blir liksom alt så mye bedre for oss da eller?? Kni saltet inn i sårene du ;P Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg har surret ferdig, og hvis alternativet er å være ute og surre eller å være hjemme velger jeg det siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå