Gå til innhold

Proson: Blackbird 12" eller Stratego 12"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

helt klart bedre med en stivere kasse.. suben blir mer stram og fast i lyden. dette kan ha stor innvirking på musikk. da en av stivet sub er mer musikalsk enn en som ikke eravstivet..

Endret av Dewil
Lenke til kommentar

Er nok ikke første gang forhandlere tar feil.

Stratego veier ca 8kg mer enn Blackbird, og dette er pga avstivningen så du ser nok raskt at det må være feil..

Edit: men om det er verdt 1100kr for forskjellen blir en helt annen diskusjon da det er enkelt å gjøre selv..

Endret av nahojdat
Lenke til kommentar

Finner ikke igjen den svenske siden der det stod.

Men du må ikke se på vekta på komplett.no. Den stemmer overhodet ikke. De "gjetter" nok vekta, da de ikke har den på lager enda. Komplett er den enste plassen som oppgir en vekt på 20 kg på denne og 28kg på stratego.

Andre sider viser ca 26 kg for begge subbene.

Bla.annet:

http://www.fynda.se/index.php3?prodid=504

http://www.fynda.se/index.php3?prodid=2183

En annen ting, proson lager ikke 2 _nesten_ like subber. Proson er et billigmerke der alt skal lages raskt og i mengder. De bruker samme elementer i flere ulike høyttalermodeller osv. Ting går på tvers av ulike modeller. Så dette er den samme subben med ulike "tapet" på utsiden, altså farge. Dette er hva jeg tror, etter hva jeg har lest om de subbene, da jeg lurte på det samme selv for en tid tilbake. Men ble ikke noe proson kjøp. Ble SVS ;-)

Lenke til kommentar

Siden dem har like bra spesifikasjoner og veier det samme tror jeg at jeg blir å gå for Blackbird'en :) Har høytalere som er svart så det hadde jo passet bedre med en svart sub da :p

Takker for svarene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...