Theo343 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) mitt inntrykk er at bestiller man på en torsdag, fredag, lørdag, søndag så blir disse liggende langt bak i køen ift. bestillinger som gjøres neste uke tidlig på en mandag eller tirsdag. er det flere som sitter med dette inntrykket og hvorfor skjer det igjen og igjen? Man skal da virkelig ekspedere ordre fra uken før, før man tar tak i de som kommer inn tidlig på mandag og tirsdag? Endret 5. mai 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Man skal da virkelig ekspedere ordre fra uken før, før man tar ta i de som kommer inn tidlig på mandag og tirsdag? 8544329[/snapback] Har tenkt på akkurat det samme selv, dog er det mulig at det bare er innbilninger. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ja, jeg har også merket det. Mandag, tirsdag eller onsdag er de beste dagene å bestille ting på. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Bestilte en vare den 27.4(fredag). Bestilte så en annen vare fra samme webshop sent på kvelden, den 29.4(søndag). Varen bestilt den 29.4 kom utrolig nok 2 dager før den andre varen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg har til nå aldri opplevd å få en var bestilt fra torsdag-søndag innen 1 uke. Derimot har jeg stadig vekk opplevd å få varer allerede dagen etter eller i løpet av 2 dager om jeg bestiller tidlig på mandag eller tirsdag. Kan noen av webbutikkene forklare oss dette fenomenet? For min del er det ikke bare en innbilning. Endret 5. mai 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg bestilte en laptop fra amentio sent på en lørdag, sånn i halv åtte tiden. Da fikk jeg varen på onsdag og da var det i tillegg fri på tirsdag (1. mai). Endret 5. mai 2007 av Sindre14 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg håper virkelig det skjer det motsatte også ja hehe, men jeg synes dette er en slags trend. Og jeg liker den ikke. EDIT: Lurer på om jeg skal vente til mandag morgen med å bestille min nye PC pga. dette hmm Endret 5. mai 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sitter med litt av det samme inntryket som trådstarter, og tilfellet under er bare et av mange eksempler... Bestilte et 2Gb sett med Crucial BallistiX PC2-6400( ) på onsdag kveld, i fra Komplett. Fikk mail med ordrebekreftelse umiddelbart, fikk "Sendingsinfo og faktura"-mail med sporingsnummer et døgn etter. Prøvde å spore pakka flere ganger i løpet av fredagen, men det stod bare "mottatt informasjon om sending 4 mai kl 05.03" (ikke heelt sikker på ordlyde, for nå er postens system nede), men den kom aldri til Sande, som igjen gjorde at jeg ikke fikk pakka på lørdagen. Å siden den enda ikke er kommet til Sande, kommer den nok ikke dit før mandag, som igjen betyr at jeg ikke får den før på tirsdag... Om det er Posten eller Komplett(eller begge) som har skylda i mitt tilfelle vet jeg ikke, jeg vet bare at det IKKE pleide å ta så lang tid før! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 I ditt tilfelle så er det nok det at pakken venter på å bli hentet av posten. Komplett har da gjort jobben sin, da er resten opp til posten å avgjøre. Fordi at posten kan ikke stå parat til å hente ut hver eneste pakke så snart den er ferdig.. De har faste tider i døgnet hvor de hentere containerene med pakkene som komplett har gjort ferdig. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Når er disse tidene? Og er de hvert døgn? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sannsynligvis en gang til dagen, hver dag (utenom søndag?). Mest sannsynlig i 4-5 tida om ettermiddagen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Noen butikker snakker jo om at forsendelser går med biler 2 ganger om dagen. Endret 6. mai 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Er vel en om morgenen og et på ettermiddagen kanskje.. Er ikke sikker, men det er iallefall 2 Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg bestilte en laptop fra amentio sent på en lørdag, sånn i halv åtte tiden. Da fikk jeg varen på onsdag og da var det i tillegg fri på tirsdag (1. mai). 8544499[/snapback] Jeg bestillte bærbar fra amentio på fredag etter klokken 1500, norek(komplett ASA) som sender den. sendte ikke maskinen før på sent på torsdags ettermiddag. De brukte altså nesten en uke på å sende maskien fra lageret. Det virker som det ligger noe i dette fenomenet. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg bestiller alltid mandag/tirsdag pga. ukens "tilbud" hvis det ikke er spesielle weekendtilbud som frister. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå