sdasdsad Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Sliter med å komme meg videre under installering av Vista Business 64bit. Mediet er lasta ned fra microsoft via skolen og brendt ut på plate. DVD plata ble brukt til å installere på en med-students PC, gav ingen problemer. Begge bryker samme type DVD-brenner. Også tested med hans, med samme resultat. Har XP liggende inne, men skal ikke ha noe å si. Boota Vista plata og kjørte install fra der. Stopper etter neste steg etter å ha valgt Land. Skjønner ikke hva som kan være galt. No forslag? HK: Gigabye GA-965P-S3 DVD-Brenner: NEC ND-3500AG Sjekk vedlegg for feilmelding. Lenke til kommentar
TheEdge Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Sliter med å komme meg videre under installering av Vista Business 64bit. Mediet er lasta ned fra microsoft via skolen og brendt ut på plate. DVD plata ble brukt til å installere på en med-students PC, gav ingen problemer. Begge bryker samme type DVD-brenner. Også tested med hans, med samme resultat. Har XP liggende inne, men skal ikke ha noe å si. Boota Vista plata og kjørte install fra der. Stopper etter neste steg etter å ha valgt Land. Skjønner ikke hva som kan være galt. No forslag? HK: Gigabye GA-965P-S3 DVD-Brenner: NEC ND-3500AG Sjekk vedlegg for feilmelding. 8544239[/snapback] Dette problemet har jeg også med en eldre dvd spiller(Sony DDU220E).. Ingen som har noe forslag? Har søkt etter driver til denne, men finner ikke noe som vista installasjonen godtar.. Finnes det ikke en "generic" driver som fungerer med de fleste dvd spillere? Man har jo en sånn default driver for grafikk kort som brukes intill man installerer riktig driver.. Endret 14. mai 2007 av TheEdge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå