toffen89 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 når jeg åpner IE kommer vinduet opp som maksimert, men når jeg åpner en link der det kommer opp et nytt vindu er det mindre enn hovedvinduet. Kommer ikke på ordet, men jeg antar dere skjønner. Noen som vet hvordan jeg kan få det nye vinduet bli maksimert slik som hovedvinduet? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 samme skjer hos meg også. skulle gjerne visst en måte å få nye vinduer til å bli maksimert med en gang, uten å måtte gjøre det manuelt. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Når jeg brukt IE tidligere irriterte det meg like mye som dere. Derfor mekka jeg en util som maksimerte dem hele tida: http://www.download.com/3000-2340-10210224.html?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
Jove Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Min måte å få orden i problemet på: Åpne ie. Ikke velge maksimert, men den mindre typen. Drag så ut vinduet slik at det blir like stort som om det er maksimert. Lukk IE. Neste gang en åpner ie vil ikke vinduet være maksimert, men likevel være stort Fungerer ivertfall hos meg... Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 ...eller bruke Firefox/Opera Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) ...eller bruke Firefox/Opera 8544402[/snapback] I mitt tilfelle så ble firefox, og da er irritasjonen over... Endret 5. mai 2007 av duqe77 Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Maksimer vinduet, Ctrl+lukk det. *Problem Solved* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Flyttes til Windows-kategorien. IE er ein del av Windows, synest derfor den passar fint der. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 AutoSizer: http://www.southbaypc.com/AutoSizer/ lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå